Θέσεις εργασίας σε γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας

Wind1-530x330

Στην εξαγγελία θέσεων εργασίας προχώρησε γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, η WIND, γνωστοποιώντας τα κάτωθι:

Account Manager

Βασικές Αρμοδιότητες:

-Ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας με τους Συνεργάτες
-Διαχείριση των ομάδων πωλήσεων των Συνεργατών για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων
-Εκπαίδευση και ενημέρωση όλων των συνεργατών για την εμπορική πολιτική της WIND και τα νέα προϊόντα / υπηρεσίες
-Συμμετοχή σε επισκέψεις εταιρικών πελατών, μαζί με τους πωλητές των Συνεργατών
-Παρακολούθηση της αγοράς και συγκέντρωση πληροφοριών για την ανάπτυξη νέων προϊόντων
-Δημιουργία μηνιαίων προβλέψεων και προτάσεις για τους όρους των συμφωνιών των πωλήσεων
-Προσέλκυση νέων Συνεργατών, με ευθύνη για την κερδοφόρα ανάπτυξη τους, σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους της Εταιρίας.

Διαχείριση Πελατειακών Αξία Αναλυτής
Κύριες αρμοδιότητες:
-
Ανάπτυξη και εκτέλεση κατάλληλες διαδικασίες αναλυτικής να εντοπίζουν τις ευκαιρίες και την επίλυση των προβλημάτων (εξόρυξη δεδομένων μέσω του λογισμικού της IBM μοντελιστής)
-
Δημιουργία και διατήρηση στατιστικών μοντέλων και το σχεδιασμό προσφυγής σχέδια με βάση αυτά τα ευρήματα
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση επιπρόσθετων πωλήσεων / δυνατότητες Cross-Sell Campaigns- Δημιουργήστε λίστες εκστρατεία
Προσδιορισμός και ανάλυση των βασικών θεμάτων μέσω της έρευνας και βελτίωση των υφιστάμενων διαδικασιών
-  
Παρακολούθηση KPIs, πρόγραμμα στήριξης πρέπει έγκαιρα και αποτελεσματικά αποδεικνύοντας την αίσθηση του επείγοντος, επιμονή, και προσήλωση στην ποιότητα
-  
Δημιουργία και ενημέρωση εμπορικές εκθέσεις
-Interact cross-λειτουργικά με μια ευρεία ποικιλία των ανθρώπων και των ομάδων
   
Επιχειρησιακό Μηχανικός Διαχείρισης
Κύριες αρμοδιότητες:
-
Monitor, χειρίζονται, να κλιμακωθεί και παρακολούθηση σε καθημερινή βάση οποιοδήποτε τρίτο μέρος δραστηριότητα σχετίζεται με τη λειτουργία του Δικτύου και Συντήρησης
Αναφορά απόδοσης τρίτους, προετοιμάζουν παρουσιάσεις, να προτείνει τη δημιουργία και την παρακολούθηση βασικών δεικτών απόδοσης (παρακολούθηση SLA). Συμμετέχουν στο σχετικό Επιχειρησιακό Συνέλευσης
Οργανώστε, να παρακολουθήσουν και να συντονίσει Δικτύου κριτική Λειτουργίας Συναντήσεις, την παρακολούθηση των σημείων δράσης
-  
Συσχετίστε τη διαθεσιμότητα του δικτύου Στατιστικά Τρίτων δείκτες ποιότητας της υπηρεσίας
Καθιέρωση αφιερωμένη Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI) για την ορθή παρακολούθηση των αναφερθέντων υπηρεσιών
Αναλύστε τα στοιχεία KPI, εκτελεί βαθιά κατάδυση με τους τομείς που χρειάζονται βελτίωση και να προτείνουν δράσεις μετριασμού

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Κ.Χατζηδάκης: Εμπαιγμός των εργαζομένων σε τουρισμό και επισιτισμό με τα ένσημα

Όσα καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμού-Τουρισμού Ένα νέο ακόμη πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω της …