Κάποιοι κερδίζουν από τα ποσταρίσματα και κάποιοι απλώς κάνουν αναρτήσεις

social-mediasocial-mediasocial-mediasocial-mediasocial-mediasocial-media

Άλλοι απλώς κάνουν αναρτήσεις και ποστάρουν φωτογραφίες τους στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν εντύπωση στους "διαδικτυακούς" τους φίλους και άλλοι έχουν βρει ένα κερδοφόρο μέσο, για να αυξήσουν τις καταθέσεις τους.
Ειδικά τα σούπερ μόντελ σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουν κάνει για τη δύναμη που έχουν τα μοντέλα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γίνονται πλουσιότερα σε κάθε τους ποστάρισμα.
Για παράδειγμα η Κένταλ Τζένερ, η Κάρα Ντελεβίν και η Τζίτζι Χαντίντ κερδίζουν από 125.000 έως και 300.000 δολάρια για να ποστάρισμα, καθώς μόνο την Κένταλ Τζένερ την ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περί τα 65 εκατομμύρια άτομα.
Αυτό υποστήριξε ο Φρανκ Σπανταφόρα, πρώην διευθυντής κάστινγκ και ιδρυτής της εφαρμογής D’Marie Archive, μιλώντας στο CR Fashion Book. Μάλιστα ισχυρίστηκε ότι ακόμα και τα μοντέλα που δεν έχουν δεκάδες εκατομμύρια φόλουερς κερδίσουν ένα καθόλα αξιοπρεπές ποσό για κάθε «χορηγία» που ποστάρουν στα social media.
Τα μοντέλα, «δεύτερης σειράς», όπως η Κάρλι Κλος, η Μπεχάτι Πρίνσλου και η Μιράντα Κερ, μπορεί να κερδίσουν για κάθε ποστάρισμά τους από 25.000 έως 50.000 δολάρια.

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Κ.Χατζηδάκης: Εμπαιγμός των εργαζομένων σε τουρισμό και επισιτισμό με τα ένσημα

Όσα καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμού-Τουρισμού Ένα νέο ακόμη πρόβλημα δημιουργήθηκε λόγω της …