Μέχρι και την αγορά τροφίμων μειώνουν 8 στους 10 καταναλωτές!

super_market2_600_315

Ποιος άραγε θα αξιολογήσει και θα κατανοήσει την δραματική οικονομική κατάσταση των Ελληνικών νοικοκυριών, που έχουν φτάσει σε σημείο να μειώνουν ακόμα και την αγορά τροφίμων για να μπορέσουν να επιβιώσουν στο συντριπτικό ποσοστό 8 στους 10 καταναλωτές.

Ποιος θα δώσει από τους ιθύνοντες βαρύτητα στα στοιχεία της έρευνας του ΚΕΠΚΑ, που διεξήχθη το χρονικό διάστημα 29 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2016 και καταδεικνύει ότι τρόφιμα,  είναι ότι το 88,1% των ερωτηθέντων έχει μειώσει δραστικά οτιδήποτε έχει σχέση με τρόφιμα, θέρμανση, ένδυση-υπόδυση,  διακοπές και διασκέδαση;

Βασικές μειώσεις 2016:

  • 82,1% μείωσε τις αγορές ένδυσης – υπόδησης,
  • 70,0% τη διασκέδαση,
  • 63,1% την αγορά τροφίμων,
  • 43,5% τις διακοπές,
  • 39,1% τη θέρμανση,
  • 36,5% τα καλλυντικά,
  • 35,8% το ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες,
  • 35% τις μετακινήσεις,
  • 32,8% τον οικιακό εξοπλισμό,
  • 30,9% τα είδη προσωπικής υγιεινής
  • 30,7% τα είδη καθαριότητας σπιτιού,
  • 23,6% την υγεία,
  • 20,3% την εκπαίδευση,
  • 48.3% χρησιμοποιούν την τιμή ως πρώτο κριτήριο, για τις αγορές τροφίμων,
  • 16,4%, μειώθηκε το 2016 από 32,6% το 2015 το κριτήριο της ποιότητας.

Σε σχέση με το 2015:

  • Το 2015, 85,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν μειώσει, γενικά, την κατανάλωση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 88,1%.
  • Το 2015, 70,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ένδυση-υπόδηση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 82,1%.
  • Το 2015, 54,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διασκέδαση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 70,0%.
  • Το 2015, 43,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για τρόφιμα. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 63,1%.
  • Το 2015, 20,9% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για μετακινήσεις. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 35,0%.
  • Το 2015, 26,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για θέρμανση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 39,1%.
  • Το 2015, 41,5% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για διακοπές. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 43,6%.
  • Το 2015, 22,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 35,8%.
  • Το 2015, 15,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη καθαριότητας σπιτιού. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 30,7%.
  • Το 2015, 12,4% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για είδη προσωπικής υγιεινής. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 30,9%.
  • Το 2015, 20,6% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για καλλυντικά. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 36,5%.
  •  Το 2015, 14,2% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για οικιακό εξοπλισμό. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 32,8%.
  •  Το 2015, 12,8% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για υγεία. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 23,6%.
  • Το 2015, 10,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν περιορίσει τα έξοδα για εκπαίδευση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 20,3%.

 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Τύμφη, Τζουμέρκα, Αγραφα, Βαρδούσια, Χελμός

Πέντε από τα πιο όμορφα και με αλπική κορμοστασιά βουνά της Ελλάδας κινδυνεύουν από τις …