28 οι άγονες αεροπορικές γραμμές και η ανάληψη των δρομολογίων τους

aeroplano_5297-600x330

Τα 36.000.000 ευρώ ετησίως έφτασε, κατά μέσο όρο, το όφελος για το δημόσιο από το νέο διαγωνισμό εκμετάλλευσης 28 τακτικών αεροπορικών γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονων γραμμών) την επόμενη τετραετία, σύμφωνα με τη διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Με βάση το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, το συνολικό αντιστάθμισμα που θα καταβληθεί βάσει της νέας διαγωνιστικής διαδικασίας ανέρχεται περίπου σε 9.000.000 ευρώ ετησίως, έναντι 45.000.000 ευρώ ετησίως που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα.

Για την περίοδο 1/10/2016 έως 30/9/2020 η κατανομή των άγονων γραμμών είναι η εξής:

Στην αεροπορική εταιρεία Astra Airlines κατακυρώθηκαν οι γραμμές Αθήνα - Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ και Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ.

Στην Olympic Air οι γραμμές Αθήνα - Λέρος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.894.712 ευρώ και Ρόδος - Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.676.796 ευρώ.

Στη Sky Express οι γραμμές Αθήνα - Σύρος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ.

Με διαδικασία διαπραγμάτευσης, αφού δεν υποβλήθηκε καμία προσφορά, κατακυρώθηκαν στην Olympic Air οι γραμμές Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ, Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 508.930 ευρώ, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 84.787 ευρώ και Θεσσαλονίκη - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 169.585 ευρώ.

Με την ίδια διαδικασία κατακυρώθηκαν στη Sky Express οι γραμμές Αθήνα - Μήλος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα - Νάξος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 82.953 ευρώ, Άκτιο - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.738 ευρώ, Αλεξανδρούπολη - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.782 ευρώ, Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 376.527 ευρώ.

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Τσουνάμι από «προϊστορικές» κλήσεις εν μέσω πανδημίας

Οι περισσότεροι οδηγοί αδυνατούν να θυμηθούν αν έκαναν παράβαση, άλλοι κατηγορηματικά λένε ότι την ημερομηνία …