Προσωπικό από γνωστό κατάστημα

Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους, της εταιρίας Leroy Merlin, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από τον Ιούνιο 2005.

Πριν το άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε κατοικίες πελατών ώστε να αναγνωριστούν οι καθημερινές συνήθειες των κατοίκων και να προσαρμοστούν οι γκάμες στις τοπικές ανάγκες.

ΕΔΩ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ-ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ-ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ


 

Σχόλια


To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Μπαίνει «φρένο» στις νοσηλείες-Δημιουργείται σύστημα διαχείρισης Στις πλασματικές νοσηλείες στα ιδιωτικά θεραπευτήρια

Από τον έλεγχο του ΕΟΠΥΥ θα περνούν όλες οι εισαγωγές των ασφαλισμένων, αλλά και οι …