Απίστευτες ανακαλύψεις από την NASA! 2ο ηλιακό σύστημα!(VIDEO)

Η NASA προχώρησε σε μία απίστευτη αποκάλυψη αναζωπυρώνοντας τις ελπίδες για εξωγήινη ζωή.  Το τηλεσκόπιο Κέπλερ με την βοήθεια της Google εντόπισε ένα νέα ηλιακό σύστημα το οποίο μοιάζει με το δικό μας  H ανακάλυψη δύο νέων πλανητών γύρω από τον Kepler-90, ένα αστέρι σαν το δικό μας Ήλιο, 2.545 έτη φωτός μακριά από τη γη, δείχνει ότι υπάρχει ένα ηλιακό σύστημα που έχει έχει ακριβώς όσους πλανήτες έχει το δικό μας

Ειδικότερα, η ανακάλυψη δύο νέων πλανητών γύρω από τον Kepler-90 – ένα αστέρι σαν το δικό μας Ήλιο που είναι γνωστός – 2.545 έτη φωτός μακριά από τη Γη, σημαίνει ότι εκεί υπάρχει ένα ηλιακό σύστημα παρόμοιο με το δικό μας.

«Το σύστημα του Kepler-90 είναι σαν μία μίνι εκδοχή του δικού μας ηλιακού συστήματος. Έχεις μικρούς πλανήτες μέσα και μεγάλους έξω. Όλα όμως είναι σε μικρότερη κλίμακα», τόνισε ο αστρονόμος του Πανεπιστημίου του Τέξας, Άντριου Βάντενμπουργκ.

Στη NASA ψάχνουν για ύπαρξη πιθανής εξωγήινης ζωής στους οκτώ πλανήτες του Kepler-90. Ωστόσο, οι πλανήτες είναι σε πολύ κοντινή απόσταση από τον ήλιο τους, με τη θερμοκρασία να ξεπερνά τους 800 βαθμούς Φάρεναϊτ. Αυτό σημαίνει πως είναι πολύ δύσκολο να υπάρχει ζωή στους πλανήτες τουλάχιστον με την μορφή που την ξέρουμε.

Το τηλεσκόπιο Κέπλερ αναζητά εξωπλανήτες που είναι πιθανό να φιλοξενούν οποιαδήποτε μορφή ζωής, ενδεχομένως και ειδών εξελιγμένων εξίσου ή και περισσότερο από τον άνθρωπο.

Και η Google «έβαλε το χεράκι της»
Αστρονόμοι βρήκαν τους δύο νέους κόσμους, με τη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης της Google. Το κύριο επιστημονικό εργαλείο του τηλεσκοπίου είναι ένα φωτόμετρο καταγράφει διαρκώς τη φωτεινότητα 145.000 άστρων του Γαλαξία.

Στο πρόγραμμα συνεργασίας μετέχουν τέσσερις κορυφαίοι επιστήμονες της NASA και ο στόχος είναι να επιτυγχάνεται η ανάλυση των «πληροφοριών» στο συντομότερο δυνατό χρόνο, ώστε να επισπευστεί η αποστολή.

Η αρχή του «ταξιδιού»
Το Κέπλερ άρχισε την αναζήτηση πιθανών «κατοικήσιμων πλανητών» το 2009. Τότε οι επιστήμονες δεν είχαν την παραμικρή ιδέα για το πλήθος των εξωπλανητών που μπορεί να μοιάζουν με τη Γη. Το πρώτο σκέλος της αποστολής του ολοκληρώθηκε το 2012.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα ήταν τόσο εντυπωσιακά, που το 2014 χρηματοδοτήθηκε νέα, πολύ μεγαλύτερη αποστολή.