ΧΑΡΑΤΣΙ ΔΕΗ (ΤΣΙΡΚΑΣ) ΦΩΤ/Γ.ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ

Το προφίλ των καταναλωτών της ΔΕΗ θα καθορίζει τους διακανονισμούς!

Την αδυναμία των νοικοκυριών να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους καταδεικνύουν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς ΔΕΗ, που παραμένουν σε δυσθεώρητα ύψη παρά τα προγράμματα ρύθμισης.

Ο ειδικός σύμβουλος που έχει αναλάβει τα ληξιπρόθεσμα χρέη του Οργανισμού, επεξεργάζεται νέο τρόπο διακανονισμού των οφειλών. Ο νέος τρόπος διακανονισμού, που περιλαμβάνει τις προτάσεις της κοινοπραξίας των εταιρειών με επικεφαλής την Qualco, αποσκοπεί στην αύξηση των εισπράξεων κατά 100 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα.

Η "Qualco" έχει κατηγοριοποιήσει τους πελάτες της ΔΕΗ με στόχο να κινηθεί στοχευμένα, προτείνοντας διακανονισμούς με βάση το προφίλ του κάθε πελάτη, αλλά και αξιοποιώντας στη συνέχεια και στην περίπτωση που δεν υπάρξει ανταπόκριση τη δικαστική οδό για τη διεκδίκηση των οφειλών.

Ο στόχος πάντως είσπραξης 50-100 εκατ. ευρώ για το 2018 όπως σημειώνει το " in.gr" καταδεικνύει τη δυσκολία διαχείρισης του κρίσιμου αυτού θέματος για την ενίσχυση της ρευστότητας της ΔΕΗ και τη γενικότερη οικονομική της κατάσταση.

Η εταιρεία συμβούλων έχει παραδώσει τις προτάσεις για το πώς θα κλείσουν οι μεγάλες «τρύπες» που έχουν αφήσει οι «μπαταξήδες» στα ταμεία της. O σχεδιασμός για την αντιμετώπιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα πρέπει να παρουσιαστεί έως τον Μάιο στους θεσμούς.


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Χατζηδάκης: Περαιτέρω αναβάθμιση από S&P, απάντηση στη μικρόψυχη κριτική

«Η περαιτέρω αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας από την Standard & Poor’s μέσα σε πολύ λίγους …