Ενδοσχολικές εξετάσεις στα σχολεία

Οι Πανελλήνιες 2018 ξεκινούν στις 7 και 8 Ιουνίου 2018 για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ και ΓΕΛ αντίστοιχα. Οι εξετάσεις θα ξεκινήσουν με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Επίσης θα έχουμε επιμήκυνση του διδακτικού έτους κατά δύο εβδομάδες. Τα μαθήματα θα τελειώσουν όμως οι ημερομηνίες διεξαγωγής των Πανελληνίων δεν θα μετακινηθούν. Αυτό που θα αλλάξει, είναι οι ημερομηνίες των ενδοσχολικών εξετάσεων.

Οι απολυτήριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου θα διεξαχθούν παράλληλα με τις Πανελλήνιες, κατά τις κενές ημέρες.

Πέρυσι τα μαθήματα Γυμνασίου διήρκησαν μέχρι τέλος Μαΐου και η εκκίνηση των προαγωγικών εξετάσεων τοποθετήθηκε στην 1η Ιουνίου. Οι Πανελλήνιες δεν μπορούν να μετακινηθούν εάν δεν ολοκληρωθούν οι εξετάσεις Γυμνασίου

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου» εν μέσω της φετινής σχολικής χρονιάς αλλάζουν οι εξής διαδικασίες:

Για πρώτη χρονιά, οι απολυτήριες εξετάσεις της Γ’ Λυκείου συρρικνώνονται σε μόλις τέσσερα μαθήματα. Οι τελειόφοιτοι θα εξετάζονται σε Μαθηματικά, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Βιολογία και Ιστορία.

Το κάθε μάθημα θα εξετάζεται για ένα δίωρο, πλην του μαθήματος Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, το οποίο θα διαρκεί τρεις ώρες. Ο τρόπος εξέτασης αλλάζει στο εν λόγω μάθημα καθώς, εκτός από την έκθεση και τις λεξιλογικές ασκήσεις, οι μαθητές θα εξετάζονται και σε απόσπασμα κειμένου.

Αλλαγή θα έρθει και στην εξέταση των Αρχαίων της Β’ Λυκείου, όπου έχει προστεθεί στη διδασκαλία και το έργο του Επιτάφιου του Θουκυδίδη. Το υπουργείο Παιδείας στη βαθμολόγηση των μαθητών πριμοδοτεί τις ερμηνευτικές ερωτήσεις, ενώ μειώνει τη μοριοδότηση σε ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού.

Υποχρεωτικές δημιουργικές εργασίες, οι οποίες θα λαμβάνονται υπ’ όψιν στη βαθμολόγηση έχουν από φέτος οι μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου, οι οποίες θα εκπονούνται κατά τις διδακτικές ώρες των μαθημάτων, τουλάχιστον σε ένα από τα διδασκόμενα αντικείμενα. Στη Γ’ Λυκείου, η δημιουργική εργασία είναι προαιρετική.

Ενα ωριαίο διαγώνισμα το τετράμηνο και απροειδοποίητα τεστ διάρκειας 10-15 λεπτών είναι οι οδηγίες του υπουργείου Παιδείας προς τους εκπαιδευτικούς για τους μαθητές του Λυκείου. Η ηγεσία προχωράει σε ψαλίδι των διαγωνισμάτων στο Λύκειο, αυξάνοντας παράλληλα κατά δύο εβδομάδες τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες και στις ωριαίες: Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν πέντε (5) έως δεκαπέντε (15) λεπτά, αποτελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση μέσω προφορικών διαδικασιών. Γίνονται χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκ ντα. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γραπτών δοκιμασιών αφήνεται στην κρίση του διδάσκοντος.

Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα, καλύπτουν περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνονται ύστερα από προειδοποίηση των μαθητών στο τελευταίο μάθημα της ενότητας.

Στην Α’ και Β’ τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου και στην Α’, Β’ και Γ’ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου διενεργείται σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μία (1) υποχρεωτική ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου. Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα, η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου μπορεί να πραγματοποιηθεί στο δεύτερο τετράμηνο.

Στη Γ’ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Δ’ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου στα μαθήματα της Ομάδας Α’ διενεργείται μόνο μία υποχρεωτική ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου. Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα, η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου μπορεί να πραγματοποιηθεί στο δεύτερο τετράμηνο. Στα μαθήματα των υπόλοιπων Ομάδων διενεργούνται δύο (2) υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου με εξαίρεση το μάθημα Φυσική Αγωγή, στο οποίο δεν διενεργείται καμία γραπτή δοκιμασία. Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα, και η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου δεν πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο, τότε διενεργούνται και οι δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες στο δεύτερο τετράμηνο.

Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό:

  • Δεν πρέπει να διεξάγονται περισσότερες από μια (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και οπωσδήποτε όχι περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.»

ΕΔΩ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2018 των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων
ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8-6-2018 – ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 11-6-2018 – ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝΟ.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018 – ιστορια– φυσικη

– ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝΟ.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018 – λατινικα– χημεια

– ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝΟ.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

ΤΡΙΤΗ 19-6-2018 – ΒΙΟΛΟΓΙΑ– βιολογια Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2018 ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ
ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΕΜΠΤΗ 7-6-2018 – ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ– ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (Νέα Ελληνική Γλώσσα)
ΣΑΒΒΑΤΟ 9-6-2018 – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)
ΤΡΙΤΗ 12-6-2018 – ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)– ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

– ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

– ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

– ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (ν.4186)*

ΠΕΜΠΤΗ 14-6-2018 – ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙ– ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2 / ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ

– ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ (ν.4473)**

– ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΣΑΒΒΑΤΟ 16-6-2018 – ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Α.Ο.Θ.)– ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ / ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

– ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΦΟΡΤΙΩΝ

– ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ / ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ / ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΖΩΩΝ

– ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ / ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ II

ΔΕΥΤΕΡΑ 18-6-2018 -ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΙΙ (ΜΕΚ II)– ΥΓΙΕΙΝΗ

– ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

– ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20-6-2018 – ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΟΙΟΥ ΙI– ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

– ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

– ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

– ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΙΑ

ΠΕΜΠΤΗ 21-6-2018 – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ– ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

– ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

– ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

* Την Τρίτη 12-6-2018 στο μάθημα ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ εξετάζονται  α) οι μαθητές/-τριες της Δ΄ τάξης εσπερινών ΕΠΑ.Λ σχ. έτους 2017-2018   και   β) οι απόφοιτοι/-ες της Δ΄ τάξης εσπερινών ΕΠΑ.Λ. παρελθόντων ετών που διεκδικούν το ειδικό ποσοστό 1% επιπλέον των εισακτέων στην Τριτοβάθμια  Εκπαίδευση (ΜΟΝΟ για ΤΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΣΤΕ, ΑΕΝ).

** Την Πέμπτη 14-6-2018 στο μάθημα ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ εξετάζονται οι μαθητές/-τριες της Γ΄ τάξης  των Αυτοτελών Ειδικών Τμημάτων και των Τμημάτων Συνδιδασκαλίας ημερήσιων ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2017-2018 στα ίδια θέματα με το μάθημα ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ στο οποίο εξετάζονται οι υποψήφιοι των ημερησίων ΕΠΑ.Λ.        

  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2018 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ
ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-6-2018 ΑΓΓΛΙΚΑ 10:00 π.μ
ΣΑΒΒΑΤΟ 23-6-2018 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 

ΙΣΠΑΝΙΚΑ

08.30 π.μ.15:30 μ.μ.
ΔΕΥΤΕΡΑ 25-6-2018 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ 08.30 π.μ.
ΤΡΙΤΗ 26-6-2018 ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 08.30 π.μ
ΤΕΤΑΡΤΗ 27-6-2018 ΓΑΛΛΙΚΑ 08.30 π.μ.
ΠΕΜΠΤΗ 28-6-2018 ΙΤΑΛΙΚΑ  08.30 π.μ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29-6-2018 ΑΡΜΟΝΙΑ 08.30 π.μ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 30-6-2018 ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ 08.30 π.μ.

 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Συνάντηση Μητσοτάκη-Κριβοκάπιτς:Στο επίκεντρο διεύρυνση συνεργασίας Ελλάδας-Μαυροβουνίου

Την ανάγκη διευκόλυνσης της ελεύθερης μετακίνησης των πολιτών εντός Ευρώπης με όσο το δυνατόν λιγότερα …