Καλυτερεύσετε την εικόνα που έχουν οι άλλοι για εσάς στο γραφείο

Η γλώσσα του σώματος είναι εξαιρετικά σημαντική εφόσον θέλετε να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση. Είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζετε τι συνθήματα μπορεί να δώσει το σώμα σας, ειδικά κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης για δουλειά ή σε κάποιο επαγγελματικό ραντεβού. Εάν ξέρετε να χειρίζεστε καλά τη γλώσσα του σώματος μπορεί να κάνετε τη διαφορά και να γίνετε ακόμα πιο συμπαθητικοί από ό,τι είστε.

Διαβάστε παρακάτω πώς να χειρίζεστε το σώμα σας ανάλογα με το τι θέλετε να μεταδώσετε, όπως τα καταγράφει το ""jenny.gr":

Χαμογελάστε φυσικά: Εάν έχετε τη συνήθεια να κάνετε ένα γρήγορο χαμόγελο, ίσως η έκφρασή σας δεν φαίνεται τόσο γνήσια. Το αληθινό χαμόγελο γίνεται σταδιακά και αργά. Καθίστε μπροστά στον καθρέφτη και μιμηθείτε ένα φυσικό χαμόγελο ώστε την επόμενη φορά να σας βγει εύκολα ακόμα και αν δεν θέλετε στην πραγματικότητα να χαμογελάσετε.

Μιλήστε με μια βαθύτερη φωνή: Όταν είστε νευρικοί η φωνή σας μπορεί να βγει πιο υψηλή από το φυσιολογικό. Πάρτε μια βαθιά ανάσα και χρησιμοποιήστε μια μπάσα φωνή, διότι αυτός τόνος θεωρείται ότι εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη.

Να έχετε οπτική επαφή: Όταν μιλάτε με κάποιον είναι σημαντικό να τον κοιτάτε στα μάτια γιατί έτσι δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε για όλα όσα σας λέει. Από την άλλη μεριά όταν κάποιος σας μιλάει και εσείς κοιτάτε αλλού, τον φέρνετε σε πολύ δύσκολη θέση και τον κάνετε να νιώθει άβολα.

Να έχετε σωστή στάση σώματος: Καθίστε ή σταθείτε με όρθια την πλάτη και αποφύγετε να κάνετε καμπούρα. Όταν καμπουριάζετε φαίνεστε λιγότερο επαγγελματίας και με λιγότερη αυτοπεποίθηση.

Μην κουνιέστε συνέχεια: Όταν κουνάτε τα χέρια και τα πόδια σας εκπέμπετε νευρικότητα και ανησυχία. Χαλαρώστε και επιβραδύνετε τις κινήσεις σας.

Τέλος να θυμάστε ότι είναι σημαντικό να δείχνετε χαλαροί και ήρεμοι, γιατί όταν εκπέμπετε νευρικότητα, εμποδίζετε τους άλλους να σας εμπιστευτούν. Αν θέλετε να κάνετε καλή εντύπωση πάρτε βαθιές ανάσες και ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές.


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Παρατάσεις προθεσμιών καταβολής οφειλών και δόσεων ρυθμίσεων

ΥΠΕΘΟ και ΑΑΔΕ: Παρατάσεις προθεσμιών καταβολής λόγω ειδικής τραπεζικής αργίας Ενημερώνουμε τους φορολογουμένους ότι, βάσει …