Η τρομακτική εικόνα του Ελληνικού Δημόσιου Χρέους!

«Μια εικόνα, χίλιες λέξεις» λέει ο λαός και το γράφημα του howmuch.net για το δημόσιο χρέος κάθε χώρας, ως ποσοστό του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος (ΑΕΠ) της έρχεται να επιβεβαιώσει τη ρήση.

Στον σχετικό πίνακα, με κόκκινο εικονίζονται οι χώρες των οποίων η αναλογία χρέους προς ΑΕΠ ξεπερνά το 50%, ενώ με βαθύ κόκκινο έχουν χρωματιστεί οι χώρες που βρίσκονται σε οικονομική περιδίνηση, με ποσοστό χρέους προς ΑΕΠ άνω του 100%. Αντίστοιχα, με πράσινο παρουσιάζονται οι χώρες που έχουν χρέος μικρότερο του 50%, σχετικά με το ΑΕΠ τους.

Στον πίνακα, που προέρχεται από τα στοιχεία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για τον Οκτώβριο του 2018, η Ελλάδα «κατακτά» τη δεύτερη θέση, με αναλογία χρέους προς ΑΕΠ 182%. Η μόνη χώρα που ξεπερνά την Ελλάδα είναι η Ιαπωνία με 238%.

Οι αναλυτές αναφέρουν ότι τις υψηλότερες θέσεις στη λίστα του χρέους κατέχουν χώρες του λεγόμενου ανεπτυγμένου κόσμου, τονίζοντας ότι οι πολιτικές ηγεσίες καλούνται να αναλάβουν πρωτοβουλίες που σε κάθε περίπτωση θα έχουν κόστος.

Το «τοπ» 20 του δημόσιου χρέους έχει ως εξής:

  1. Ιαπωνία – 238%
  2. Ελλάδα – 182%
  3. Ιταλία – 132%
  4. Πορτογαλία – 126%
  5. Σουδάν 122%
  6. Σιγκαπούρη 111%
  7. Μπουτάν - 106%
  8. ΗΠΑ – 105%
  9. Βέλγιο – 103%
  10. Αίγυπτος - 103%
  11. Μοζαμβίκη – 102%
  12. Τζαμάικα – 101%
  13. Μπελίζ – 99%
  14. Ισπανία 98%
  15. Κύπρος – 98%
  16. Γαλλία - 97%
  17. Μαυριτανία – 97%
  18. Ιορδανία – 96%
  19. Καναδάς – 90%
  20. Μπαχρέιν – 89%

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Παρεμβάσεις για την ανάπτυξη - Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και γυναικεία απασχόληση

Το χαμηλό ποσοστό απασχόλησης των γυναικών στην αγορά εργασίας επισημαίνεται σχεδόν σε όλες τις εκθέσεις …