Procurement Officer

Job purpose:

Oversees and executes the supply chain operations of for the F&B dpt of the Hotel in order to achieve the effective distribution of goods.

Key accountabilities of the role:

  • Negotiates with suppliers to achieve profitable deals and mutual satisfaction suppliers
  • Supervises orders and arrange stocking of goods and equipment to ensures they meet Hotel needs
  • Keeps logs and records of warehouse stock, executed orders etc
  • Plans and track the timely delivery of final products according to business requirements
  • Prepares accurate reports for upper management of all all material stock
  • Coordinates the internal distribution of goods to the respective dpt
  • Utilizes logistics IT (Materials Control) to optimize procedures.

Candidates profile:

  • Proven experience in procurement preferably in the hotel industry
  • Ability to work under pressure and track multiple processes
  • Computer-savvy with a working knowledge of logistics software (Soft 1
  • Excellent organization and coordination abilities
  • Excellent communication and negotiation skills
  • BSc /BA in business administration, supply chain management or relevant field
  • Knowledge of Materials Control Program is a must

Competencies:

  • Team building and cooperation
  • Achievement orientation
  • Customer focus
  • Negotiation skills
  • Professional Communication

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Business Analyst - Θεσσαλονίκη

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοπο..