Call Center / Remote Sales Agent

Innopolium ΙΚΕ

Call Center / Remote Sales Agent

Η Innopolium δραστηριοποιείται στον κλάδο της παραγωγής και της εμπορίας ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Ιδρύθηκε πριν από 4 χρόνια με όραμα την αναμόρφωση των υπηρεσιών φιλοξενίας των σημαντικότερων κλάδων της οικονομίας της χώρας μας: τουρισμός, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

Στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών της Innopolium συμπεριλαμβάνονται προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται σε αξιοσημείωτα εστιατόρια και ξενοδοχεία και στοχεύουν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης σε προσωποποιημένες εμπειρίες γαστρονομίας και αναψυχής προς τους επισκέπτες τους.

Ενδεικτικά, το i-host είναι το 1ο ηλεκτρονικό βιβλίο κρατήσεων για εστιατόρια, ξενοδοχεία και συναφείς επιχειρήσεις που δέχονται και διαχειρίζονται κρατήσεις και προσφέρουν υπηρεσίες αναψυχής. Το i-host αποτελεί πλέον το απόλυτο ψηφιακό εργαλείο δημιουργίας πιστού πελατειακού κοινού για τα αξιοσημείωτα εστιατόρια και ξενοδοχεία της χώρας, συμβάλλοντας στην προσφορά εξατομικευμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης και προσέγγισης προς τους επισκέπτες τους.

Η Innopolium διατηρεί πολυάριθμη βάση ενεργών πελατών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με το μεγαλύτερο μέρος των δημοφιλέστερων εστιατορίων και ξενοδοχείων της χώρας μας να συμπεριλαμβάνονται σε αυτή. Έχοντας θέσει υψηλούς στόχους διείσδυσης στην αγορά για το τρέχον έτος και με δεδομένη την ταχύτητα ανάπτυξης της εταιρίας, αναζητούμε συνεργάτη με προσωπικά χαρακτηριστικά και τυπικά προσόντα που να ικανοποιούν τις απαιτήσεις του εργασιακού ρόλου του remote sales / call center agent.

Παρακάτω φαίνονται οι βασικές αρμοδιότητες και οι κυριότερες απαιτήσεις του ρόλου, καθώς και οι παροχές της εταιρίας μας προς τον/την ενδεχόμενο-η συνεργάτη:

Βασικές αρμοδιότητες θέσης:

  • Συμβολή στον σχεδιασμό του πλάνου προσέγγισης νέων πελατών
  • Εκτέλεση ενεργειών απομακρυσμένης προσέγγισης νέων πελατών σύμφωνα με το marketing πλάνο μέσω των καναλιών τα οποία χρησιμοποιούνται
  • Καταχώριση λεπτομερειών επικοινωνίας με τους εν δυνάμει πελάτες με τη χρήση CRM εργαλείου και διαχείριση επικοινωνίας μαζί τους αξιοποιώντας τις σχετικές πληροφορίες
  • Συμβολή στην οργάνωση συναντήσεων με πελάτες και ενδεχόμενους συνεργάτες με τη χρήση appointment management εργαλείου
  • Διαχείριση ηλεκτρονικών / τηλεφωνικών αιτημάτων των πελατών

Απαραίτητα προσόντα:

  • Τουλάχιστον διετής εμπειρία στην προσέγγιση πελατών μέσω τηλεφώνου, ιδανικά σε εταιρία προώθησης προϊόντων / υπηρεσιών μέσω τηλεφώνου
  • Επικοινωνιακός, προσαρμοστικός και ευέλικτος χαρακτήρας
  • Πάθος για εξασφάλιση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη αποτελεσμάτων
  • Aυτοπαρακινούμενος (self-driven) χαρακτήρας με ενδιαφέρον για ανάληψη ευθυνών
  • Οικειότητα με mobile και web τεχνολογίες και προϊόντα
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άντρες

Τι προσφέρουμε:

  • Ευκαιρία εργασίας σε ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο περιβάλλον μιας tech start-up εταιρίας
  • Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εργασία σε έναν σύγχρονο πολύ όμορφα διαμορφωμένο χώρο, φιλικό για εργασία
  • Συνεργασία με μια πολύ έμπειρη, δημιουργική και ευχάριστη ομάδα ανάπτυξης και προώθησης καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών
  • Ευκαιρία για εξασφάλιση επιπλέον αποδοχών με βάση τις ικανότητες και τις επιδόσεις

[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Πάνω από 830 ευρώ ο νέος κατώτατος μισθός- Από πότε θα ισχύσει

Σε κάθε περίπτωση, το καθαρό ποσό, είναι πολύ μικρότερο. Πάνω από 830 ευρώ μεικτά θα …