Κυβερνητική φιέστα για τον τουρισμό την εποχή του κορονοϊού

Το σχέδιο της κυβέρνησης για τον τουρισμό και η σχετική εθνική καμπάνια παρουσιάστηκε σήμερα (Πέμπτη) το βράδυ σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό. 

Υπενθυμίζεται πως η εκδήλωση έγινε υπό τη σκιά δημοσιευμάτων, καθώς και καταγγελιών της αντιπολίτευσης που κάνουν λόγο πως τέσσερα μέλη του δ.σ. του ΕΟΤ τελούν υπό παραίτηση, καθώς διαφωνούν με την απευθείας ανάθεση τής διαφημιστικής εκστρατείας στην εταιρεία Marketing Greece.

Επίσης, με την παρουσία του στη σημερινή φιέστα, ο πρωθυπουργός επιβεβαίωσε τη στήριξή του στον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, παρά το πρόσφατο αλαλούμ για τις ζώνες επικινδυνότητας και τις λίστες χωρών για τις οποίες ανοίγει η Ελλάδα τα σύνορά της. Επίσης, η κυβέρνηση έκανε εκ νέου λόγο για υγειονομικά πρωτόκολλα και αυστηρούς ελέγχους, τη στιγμή που υπάρχουν ακόμα κενά σημεία και συγκεκριμένες ασάφειες. 

Η φετινή καμπάνια (με κεντρικό μήνυμα: «Greek Summer is state of Mine») δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη από την πανδημία του κορονοϊού, με αποτέλεσμα το θέμα της ασφάλειας να αποτελεί προτεραιότητα, κάτι που τόνισαν τόσο ο πρωθυπουργός, όσο και ο υπουργός Τουρισμού. 

«Η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα» δήλωσε ο Κυρ. Μητσοτάκη, με τον Χ. Θεοχάρη να προσθέτει πως η Ελλάδα ανοίγει την αγκαλιά της να υποδεχτεί τους επισκέπτες της με κανόνες και ασφάλεια.

EUROKINISSI

Διαφορετικό το φετινό καλοκαίρι

«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε», δήλωσε αρχικά ο πρωθυπουργός, για να συνεχίζει με θέματα ασφάλειας και τήρησης υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Όπως υπογράμμισε, «θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα» και πρόσθεσε πως «πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά».

Ο πρωθυπουργός είπε επίσης πως θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας, στέλνοντας μήνυμα πως «θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο».

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε επίσης στο διαφημιστικό σποτ, το οποίο χαρακτήρισε ως «πολύ ευρηματικό». Όπως είπε, «Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα...».


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Great Place to Work για 3η χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες επενδύει σταθερά στο ανθρώπινο δυναμικό της,  συμμετέχοντας ενεργά στον μετασχηματισμό του Ομίλου …