1555. Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα

1555. Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα

του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

 

Σε λειτουργία το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

 

Στις 29 Ιουλίου 2021 ξεκίνησε η λειτουργία για το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

 

 

Ο ενιαίος αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ τέθηκε σε λειτουργία την Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021, ενώ τον Σεπτέμβριο 2021 θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών

 



Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

EE: Η Επιτροπή χρηματοδοτεί καινοτόμες ιδέες για τη μείωση της μακροχρόνιας ανεργίας

Η προκήρυξη προσκλήσεων υποβολής προτάσεων για την επίτευξη αυτού του σκοπού ανακοινώθηκε στο πρόσφατο σχέδιο …