Επιστολή-Καταγγελία των σωματείων της Διώρυγας προς τον Δήμαρχο

"Σωματείο εργατοτεχνιτών, ναυτεργατών και υπαλλήλων της Διώρυγας Κορίνθου, Σωματείο εργαζομένων πλοηγικού σταθμού διώρυγας Κορίνθου, "Ο Τρίτων".
Προς το Δήμαρχο Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.
Η ΑΕΔΥΚ το 1984 έφτιαξε τον πρώτο εσωτερικό κανονισμό προσωπικού, τον οποίο τροποποίησε το 1988. Σύμφωνα με το οργανόγραμμα ο αριθμός των εργαζομένων δυνητικά έφτανε τους 220.
Το 2001 πριν την ιδιωτικοποίηση ο αριθμός των εργαζομένων ήτανε 147 και η σύμβαση παραχώρησης προέβλεπε 90 από την ΑΕΔΥΚ και 13 νέες θέσεις εργασίας.
Κατά την περίοδο της καταγγελίας της σύμβασης της παραχώρησης, μέχρι και σήμερα, συνταξιοδοτήθηκαν εργαζόμενοι, χωρίς να αναπληρώνονται από νέους. Αποτέλεσμα τούτου, χάθηκε πολύτιμη εμπειρία και οι εναπομείναντες εργαζόμενοι δεν επαρκούν για τις απαιτήσεις της εταιρίας.
Το Φεβρουάριο του 2010 η ΑΕΔΥΚ ανέλαβε εκ νέου τη διοίκηση της διώρυγας. Η διοίκηση προσέλαβε μετά εισήγηση της υπηρεσίας, πέντε εργάτες και τρείς τεχνίτες, με απόδειξη δαπάνης, οι οποίοι αποχώρησαν 31 Μαρτίου 2011 και παραμένει το πρόβλημα με το προσωπικό, ενώ υπάρχουν αυξημένες ανάγκες.
Σήμερα ο αριθμός των εργαζομένων είναι 95 και αναμένεται WS να μειωθεί περαιτέρω λόγω συνταξιοδοτήσεων το επόμενο διάστημα. Η εταιρία ουδέποτε έχει επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και σήμερα παρουσιάζει κέρδη, πάντοτε δε πλήρωνε μέρισμα στο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο το 2001 πήρε 1 δις δραχμές από το αποθεματικό της εταιρίας.
Οι διοικήσεις το τελευταίο διάστημα έχουν συνδέσει τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας με την ελλειπή συντήρηση των παγίων του ελληνικού δημοσίου, για να παρουσιάσουν κέρδη στο Υπουργείο Οικονομικών ή να σπαταλούν σε δαπάνες που δεν έχουν σχέση με την ανάπτυξη της εταιρίας.
Συγκεκριμένα τα πλωτά της εταιρίας δεν επισκευάζονται, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία. Η συντήρηση και επιθεώρηση του καναλιού είναι από ελλειπής, έως ανύπαρκτη, λόγω έλλειψης προσωπικού.
Ολα αυτά συντείνουν στην απαξίωση της εταιρίας, να την καταστήσουν επικίνδυνη και τελικά να την κλείσουν. Η εταιρία δεν έχει επιχειρησιακό σχέδιο και για το λόγο αυτό δεν γνωρίζει και ποιός είναι ο απαιτούμενος αριθμός εργαζομένων για την υλοποίησή του.
Η εργασιακή εφεδρεία δημιουργεί, εκτός του μεγάλου κοινωνικού προβλήματος και τεράστιο πρόβλημα για τη λειτουργία της εταιρίας, η οποία ήδη χρειάζεται ενίσχυση από δέκα τουλάχιστον εργαζόμενους για να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στο έργο της.
Σας ζητάμε να παρέμβετε στο Υπουργείο Οικονομικών, ώστε να εξαιρέσει τη διώρυγα από το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας, το οποίο μόνο προβλήματα και αδιέξοδα θα δημιουργήσει με την απομάκρυνση εργαζομένων από την υπηρεσία.
Για τα Δ.Σ. των Σωματείων της διώρυγας,
ο Πρόεδρος
Μούτσος Αναστάσιος,
ο Γεν. Γραμματέας Ιώννης Λούβρης,
ο Πρόεδρος Κώστας Δήμου,
ο Γεν. Γραμματέας Χρήστος Κατεμίρης.
Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

«Μπλόκο» Ρωσίας στην ναυσιπλοΐα σε 3 ζώνες γύρω από Κριμαία- Γιατί είναι επίμαχο το σημείο

Η Ρωσία θα απαγορεύσει την ναυσιπλοΐα για τα ξένα πολεμικά και κρατικά πλοία σε τρεις …