Την εξέλιξη για την αύξηση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που έχει καταθέσει
στους δανειστές η ελληνική κυβέρνηση είχε τεθεί στο τραπέζι των
διαπραγματεύσεων με τους θεσμούς από τις 18 Απριλίου μεταξύ των τεχνικών
κλιμακίων και των στελεχών της Ελλάδας, αναμένουν 70.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων
θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Μέχρι σήμερα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης επιβάλλεται σε ποσοστό 5% του
τεκμηρίου διαβίωσης σε αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. έως 2.500 κ.εκ.,
ενώ στα αυτοκίνητα με πάνω κινητήρες από 2.501 κ.εκ. και άνω επιβάλλεται φόρος
με συντελεστή δέκα (10%) τοις εκατό ο οποίος σύμφωνα με τη νέα πρόταση θα
ανέλθει στο 13%.
Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στην πρόταση της κυβέρνησης προς τους θεσμούς
οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 2.500 κ.εκ. και άνω θα κληθούν να
καταβάλουν αυξημένο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης σε ποσοστό 30%, ενώ στα
αυτοκίνητα 10ετίας και άνω δεν επιβάλλεται Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης
Σκοπός του υπουργείου Οικονομικών είναι να εισπραχθούν επιπλέον έσοδα 20
εκατ. ευρώ τα οποία βέβαια θα εισπραχθούν το 2016 καθώς θα αφορούν τη χρήση του
2015.