Το να υποδεχθείτε σωστά το νέο σας υπάλληλο δεν αρκεί για να έχετε έναν υπάλληλο αποδοτικό, κινητοποιημένο, που θα θέλει να μείνει μαζί σας.
Θα πρέπει να φροντίσετε να του δημιουργείτε συνεχώς ενδιαφέρον για καινούργια πράγματα, ώστε να μην πέσει «θύμα» της ρουτίνας.
Για παράδειγμα, η παρουσίαση των βραχυπρόθεσμων στόχων και ενεργειών
της επιχείρησης, μαζί με τα αμοιβαία οφέλη, η ανάθεση εν μέρει και
εργασιών του ενδιαφέροντός του, όπως η μηχανοργάνωση και η διακόσμηση του χώρου ή της βιτρίνας, η συμμετοχή του στην πρόταση παραγγελίας, η συνεχής επιμόρφωσή του με επιλεγμένα σεμινάρια, η βελτίωση των αποδοχών του ανάλογα με τις πωλήσεις.
Υπάρχουν τόσες προοπτικές που μπορούν να δοθούν σαν κίνητρα από το
φαρμακοποιό στον εργαζόμενο, άλλες καθοριζόμενες από την αρχή και άλλες
στην πορεία.
Αναμφισβήτητα, δεν αρκεί μόνο να δημιουργήσουμε στον υπάλληλό μας
καλές εντυπώσεις στην αρχή, αλλά θα πρέπει και να κάνουμε την εργασία
του συνεχώς ενδιαφέρουσα.