Προτάσεις αύξησης του τζίρου της επιχείρησης σας, με την σωστή εξυπηρέτηση των πελατών


Τη δυνατότητα να «νικήσουν» τους μεγάλους ανταγωνιστές
τους, έχουν οι μικρές επιχειρήσεις, πολύ απλά επειδή μπορούν να εκμεταλλευτούν την προσωπική επαφή και να διαφοροποιηθούν
παρέχοντας στον καταναλωτή την εξαιρετική εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που
έχει χαθεί στις μέρες μας.
Εμείς σας παραθέτουμε τις 6 προτάσεις των ειδικών, για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών ας ακι φυσικά να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τα έσοδα της επιχείρησής σας:

1. Δώστε το καλό παράδειγμα και φερθείτε όπως ακριβώς θα θέλατε να φέρεται το προσωπικό σας.

2. Αξιοποιήστε το εποχιακό προσωπικό. Βεβαιωθείτε όμως ότι θα είναι μαζί με κάποιον έμπειρο υπάλληλο.

3. Κάντε ένα βήμα πιο πέρα από τις προσδοκίες των καταναλωτών με δωράκια που δεν τα περιμένουν.

4. Δώστε τη δύναμη και τη δικαιοδοσία στους υπαλλήλους σας για να κάνουν τους πελάτες σας ευτυχισμένους.

5. Ανταμοιβή για το προσωπικό για τις πολυάσχολες ημέρες που περνάνε
πολλές ώρες μακριά από την οικογένεια και τους φίλους τους.

6. Ανατρέξτε στα περσινά νούμερα και εξασφαλίστε ότι τις μέρες αιχμής θα
έχετε ικανό προσωπικό έτσι ώστε να μην υπερφορτώνετε τους υπαλλήλους
σας.

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Black Friday και Cyber Monday

Oι καταναλωτές έχουν ξεκινήσει έρευνα αγοράς και στο μικροσκόπιό τους μπαίνουν κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις και …