Τη δυνατότητα να «νικήσουν» τους μεγάλους ανταγωνιστές
τους, έχουν οι μικρές επιχειρήσεις, πολύ απλά επειδή μπορούν να εκμεταλλευτούν την προσωπική επαφή και να διαφοροποιηθούν
παρέχοντας στον καταναλωτή την εξαιρετική εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που
έχει χαθεί στις μέρες μας.
Εμείς σας παραθέτουμε τις 6 προτάσεις των ειδικών, για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών ας ακι φυσικά να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τα έσοδα της επιχείρησής σας:
1. Δώστε το καλό παράδειγμα και φερθείτε όπως ακριβώς θα θέλατε να φέρεται το προσωπικό σας.
2. Αξιοποιήστε το εποχιακό προσωπικό. Βεβαιωθείτε όμως ότι θα είναι μαζί με κάποιον έμπειρο υπάλληλο.
3. Κάντε ένα βήμα πιο πέρα από τις προσδοκίες των καταναλωτών με δωράκια που δεν τα περιμένουν.
4. Δώστε τη δύναμη και τη δικαιοδοσία στους υπαλλήλους σας για να κάνουν τους πελάτες σας ευτυχισμένους.
5. Ανταμοιβή για το προσωπικό για τις πολυάσχολες ημέρες που περνάνε
πολλές ώρες μακριά από την οικογένεια και τους φίλους τους.
6. Ανατρέξτε στα περσινά νούμερα και εξασφαλίστε ότι τις μέρες αιχμής θα
έχετε ικανό προσωπικό έτσι ώστε να μην υπερφορτώνετε τους υπαλλήλους
σας.