Αναρτήθηκε ο νέος προσωρινός κατάλογος αξιολογητών ψηφιακών διδακτικών σεναρίων

Υπουργείο Παιδείας: Έχει αναρτηθεί ο νέος προσωρινός κατάλογος αξιολογητών ψηφιακών διδακτικών σεναρίων
Η ΕΙΔΙΚΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ (ΕΥΕΕΔ) ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 4 με τίτλο «ΕΚΠΟΝΗΣΗ
ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ» της Πράξης «Ανάπτυξη
μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της
Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του
Επιχειρησιακού Προγράμματος: «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013),
η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το

Ελληνικό
Δημόσιο ενημερώνει ότι έχει αναρτηθεί ο νέος προσωρινός κατάλογος αξιολογητών
ψηφιακών διδακτικών σεναρίων στον ακόλουθο σύνδεσμο, μετά από την αξιολόγηση
των ενστάσεων και λαμβάνοντας υπόψη την υπ.αριθμ. 5751/17-07-2015 (ΑΔΑ:
6701465ΦΘ3-ΖΧΝ) απόφαση του Γενικού Γραμματέα του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ, για την
αυτεπάγγελτη αναζήτηση στοιχείων για τη διευκρίνιση της διδακτικής προϋπηρεσίας
των υποψηφίων αξιολογητών ψηφιακών διδακτικών σεναρίων, οι οποίοι κατέθεσαν
εμπρόθεσμα δικαιολογητικά προϋπηρεσία, αλλά δεν διευκρινίζονταν η διδακτική
τους προϋπηρεσία:
http://www.minedu.gov.gr/index.php/home/themata-prosopikou/135-protobathmia-kai-deyterobathmia/13091-2015-04-07-09-32-42

Επισημαίνεται ότι τυχόν ενστάσεις υποβάλλονται από
τους υποψηφίους από την Παρασκευή 31-07-15 έως και την Τρίτη 04-08-2015.



Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Γερμανία: «Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες

Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO - Για …