Σήμερα, όταν οι εργοδότες «γκουγκλάρουν» το όνομα σας – θα πέσουν πάνω
στο προφίλ σας στο LinkedIn ή στο Facebook ακόμα και στο Instagram ή το
Twitter σας. Με την άνοδο των social media, τα βιογραφικά είναι ένα
εργαλείο ώστε να περιγράψατε την «επαγγελματική σας ιστορία».
Τα βιογραφικά δίνουν στους εργοδότες μια εικόνα για το ποιοι είστε, τι μπορείτε να καταφέρετε και ποιο είναι το πάθος σας.
Γι αυτό το λόγο είναι ζωτικής σημασίας να επιτευχθεί αυτή η συνοχή και η
ακεραιότητα κατά μήκος όλων των δικτύων που έχετε στη κατοχή σας.
Κατά τη διάρκεια της πρόσληψης, οι εργοδότες ψάχνουν για κάποιον που
έχει «όλο το πακέτο», έναν μελλοντικό συνάδελφο ο οποίος θα έχει τα
προσόντα, τις ικανότητες και τις εμπειρίες ώστε να ανταποκριθεί στις
πολύπλοκες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία σε μια ανταγωνιστική
αγορά .
Όταν, λοιπόν, μια εταιρεία λαμβάνει εκατοντάδες βιογραφικά ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε;
Δείξτε ευελιξία
Το πιο πιθανό είναι πως σε διάρκεια ενός έτους δε θα κάνετε την ίδια
δουλειά για την οποία σας έχουν προσλάβει. Το βιογραφικό σας θα πρέπει
να τονίζει πόσο έχετε εξελιχθεί επαγγελματικά αναλαμβάνοντας συνεχώς
νέες αρμοδιότητες. Με άλλα λόγια, διαμορφώστε το βιογραφικό σας με
τέτοιο τρόπο ώστε να εκφράζει την ικανότητά σας να εξελίσσεστε και να
ανταποκρίνεστε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις.
Περιγράψτε την ικανότητα σας να συνεργάζεστε
Οι άνθρωποι θέλουν να δουλεύουν με ανθρώπους που μπορούν εύκολα να
συνεργάζονται με μια ομάδα και να σέβονται τα άλλα άτομα. Τονίστε
projects τα οποία αποδεικνύουν την αποτελεσματική επικοινωνία και
συνεργασία με τους συνεργάτες σας.
Τι αντίκτυπο είχαν οι πράξεις σας
Περιγράψτε εν συντομία και με συγκεκριμένα παραδείγματα κάποιες απ’ τις
πράξεις σας που είχαν αντίκτυπο στην εταιρεία, στους συνεργάτες ή στους
πελάτες. Παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο με τον οποία χειριστήκατε
δύσκολες προκλήσεις ή καταστάσεις θα κάνει του εργοδότες να καταλάβουν
πως έχετε κάτι παραπάνω απ’ τους υπόλοιπους υποψήφιους.