Αντιδράσεις για την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την πώληση περιφερειακών αεροδρομίων στο Ιόνιο

Την έντονη αντίδρασή του στη συμφωνία του ελληνικού Δημοσίου με τη
γερμανική εταιρεία Fraport για την ιδιωτικοποίηση των 14 αεροδρομίων
εξέφρασε, μιλώντας στην «Καθημερινή», ο κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος,
περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων. 
«Πρόκειται για συμφωνία που επιχειρεί
μεγάλη παρέμβαση στην οικονομία της Περιφέρειάς μας, αν υπολογίσουμε πως
ανάμεσα στα 14 αεροδρόμια περιλαμβάνονται αυτό της Κέρκυρας, της
Ζακύνθου, της Κεφαλλονιάς και του Ακτίου, από το οποίο εξυπηρετείται η
Λευκάδα.
Η αύξηση των τελών χρήσης του αεροδρομίου, κάτι που είναι
πιθανό να γίνει, θα μετατρέψει σε ασύμφορα τα αεροδρόμιά μας σε
εταιρείες χαμηλού κόστους που πραγματοποιούν πτήσεις τσάρτερ και θα έχει
αρνητικές συνέπειες στον τουρισμό των νησιών μας», είπε ο κ.
Γαλιατσάτος, ο οποίος έχει εκλεγεί με την υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ. 
Ο
περιφερειάρχης αναφέρθηκε στην εμπειρία από το αεροδρόμιο Ελευθέριος
Βενιζέλος, όπου ίσχυσαν υψηλά τέλη χρήσης του.

«Αλλά και την
οικονομική πλευρά να εξετάσουμε, το τίμημα είναι πολύ χαμηλό», τονίζει ο
κ. Γαλιατσάτος. «Πέρα από το αρχικό συνολικό τίμημα, η Fraport θα
πληρώνει κάθε χρόνο 22,9 εκατ. ευρώ. Μόνο το αεροδρόμιο της Κέρκυρας, με
τη σημερινή απαξιωμένη μορφή του, έχει ετήσιο κέρδος 23-24 εκατ. ευρώ»,
συμπληρώνει. Ακόμα ο κ. Γαλιατσάτος υπογραμμίζει και τον κίνδυνο η
Fraport να αναπτυχθεί σε μονοπώλιο στον τομέα του, επηρεάζοντας και την
πορεία του τουρισμού. «Θα ελέγχει 14 αεροδρόμια σε μερικούς από τους πιο
σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας», σημειώνει.
Ο
κ. Γαλιατσάτος δηλώνει αποφασισμένος να συνεχίσει την προσπάθεια ενάντια
στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων. «Θα ζητήσουμε τη γνώμη του λαού
των Ιονίων Νήσων. Στο επόμενο Περιφερειακό Συμβούλιο θα ζητήσουμε να
διοργανωθεί δημοψήφισμα έτσι ώστε να μπορέσει ο πολίτης των Ιονίων να
αποφανθεί για το θέμα. Επίσης, θα προσφύγουμε στη δικαιοσύνη».
Ερώτημα
παραμένει εάν θα ενεργοποιηθεί ξανά και η Κοινή Πανελλαδική Πρωτοβουλία
για τη μη ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, στην οποία συμμετείχαν
περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, συνδικαλιστικοί και επιστημονικοί
φορείς από όλες τις περιοχές με υπό ιδιωτικοποίηση αεροδρόμιο.

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Τι αλλάζει στην μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών (εμβάσματα)

Τράπεζες: Τι αλλάζει στην μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών (εμβάσματα). Με διατάξεις του νόμου 5167/2024, τίθεται …