Η σωστή συμπεριφορά ενός δημοσίου υπαλλήλου

dhmosio_6
- Να απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις, να δηλώνει το όνομά του και να αντιμετωπίζει με ευγένεια και προθυμία τον πολίτη («τις ερωτήσεις που του απευθύνονται», γράφει λανθασμένα η εγκύκλιος του ΙΚΑ - ETAM!).
- Να ενδιαφέρεται για τα αποτελέσματα της εργασίας του, να αντιμετωπίζει τυχόν λάθη και να φροντίζει να μην τα επαναλάβει στο μέλλον. Όταν διαπιστώσει ότι με πράξη ή παράλειψή του έθιξε κάποιο δικαίωμα πολίτη, οφείλει αμέσως να ζητήσει συγγνώμη και να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για να επανορθώσει.
- Να διατηρεί σε εμφανές σημείο στο γραφείο του ειδική πινακίδα, στην οποία να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και η υπηρεσιακή του ιδιότητα.
Το ΙΚΑ - ΕΤΑΜ παρακαλεί τους προϊσταμένους των μονάδων να μεριμνήσουν ώστε να λάβουν γνώση της εγκυκλίου ενυπόγραφα όλοι οι υπάλληλοι, καθώς και για την πιστή εφαρμογή της.
Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Νάντια Καλβίνο: Ενισχύει τη συνεργασία ΕΤΕπ-Ελλάδας για στρατηγικές επενδύσεις

Ο όμιλος ΕΤΕπ έχει επενδύσει σχεδόν 50 δισ. ευρώ στην Ελλάδα από το 1963, προωθώντας …