Απλήρωτους εργαζομένους και αεροπορικές εταιρίες, άφησε με το λουκέτο που έβαλε το διαδικτυακό τουριστικό πρακτορείο Airfasttickets, εξέλιξη προδιαγεγραμμένη.
Η Airfasttickets, η οποία το καλοκαίρι του 2014 δεν απέδωσε στις αεροπορικές εταιρείες οφειλές από πωλήσεις ύψους άνω των 45 εκατ. ευρώ και κατέστη αντικείμενο σχολιασμού από τον διεθνή Τύπο, είχε χάσει το δικαίωμα να εκδίδει εισιτήρια και μεταπωλούσε μέσω άλλων πρακτόρων. Μάλιστα, στο Ηνωμένο Βασίλειο κινήθηκαν άμεσα νομικές ενέργειες κατά της εταιρείας.
Κεντρικό πρόσωπο της υπόθεσης είναι ο κατά δήλωσή του πρόεδρός της, Νίκος Κοκλώνης, ο οποίος ωστόσο δεν συμμετέχει στην εταιρεία, σύμφωνα με την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Σύμφωνα με κατοπινές ανακοινώσεις της εταιρείας, η οποία μετέδιδε ότι θα εισερχόταν στο NASDAQ, η Airfasttickets είχε εξασφαλίσει την επενδυτική στήριξη κινέζων επιχειρηματιών.
Η εταιρεία, η οποία έγινε γνωστή για το επιθετικό της μάρκετινγκ και κυρίως για τη μεγαλύτερη αθέτηση πληρωμών προς τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ) στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού, έχει αναστείλει τις δραστηριότητές της, ενώ οι περίπου 65 εργαζόμενοί της διεκδικούν δεδουλευμένα μηνών.
Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος το υπουργείο Εργασίας είχε συγκαλέσει τις προηγούμενες ημέρες τριμερή συνάντηση για την επίλυση του ζητήματος, όμως η εργοδοσία δεν παρέστη στη συνάντηση.