Υπάλληλοι Γραφείου από την TFB

imageid16331H TFB είναι μία εταιρεία ανάπτυξης πωλήσεων και διεύρυνσης πελατολογίου που εδρεύει στα Πατήσια (30 μ από ηλεκτρικό σταθμό Πατησίων). Αποτελείται από στελέχη που έχουν περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας στις πωλήσεις, είτε ως πωλητές ή και ως στελέχη πωλήσεων. Λειτουργεί κοινοπρακτικά και έχει και νέο υποκατάστημα και στην Δάφνη (30 μέτρα από τον μετρό στάση Αγ. Ιωάννη)

Αντικείμενο μας

Αντικείμενό μας είναι ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών  για την ανάπτυξη του πελατολογίου καθώς και   η πώληση τους   με κάθε πιθανό τρόπο είτε αυτό αφορά  την τηλεφωνική προώθηση (διαθέτουμε ένα σύγχρονα εξοπλισμένο call Center), είτε την κατευθυνόμενη πώληση σε επαγγελματίες και ιδιώτες  (b2b, b2c).

Ενδεικτικά παραθέτουμε:  

  • Προώθηση έξυπνων ασφαλιστικών προϊόντων σε πελατολόγιο.
  • Προώθηση προϊόντων με σκοπό την δημιουργία πελατειακής βάση.

Εκπαίδευση

Εκπαιδεύουμε   ανθρώπους  με σκοπό  να αποκτήσουν κοινωνικές δεξιότητες αλλά και να μάθουν να είναι αποτελεσματικοί στην επικοινωνία τους είτε μέσω τηλεφώνου ή από κοντά μέσω συγκεκριμένης μεθόδευσης.

Προοπτικές

Δουλεύουμε με τρεις τρόπους 

  • Προσλαμβάνουμε  ανθρώπους  στον χώρο του πελάτη μας και τους εκπαιδεύουμε για να αποτελέσουν ή να  στελεχώσουν τμήματα πωλήσεων
  • Προσλαμβάνουμε ανθρώπους  με τους οποίους δημιουργούμε ομάδες που εργάζονται σε project, μετά την ολοκλήρωση των οποίων, αφομοιώνονται από την εταιρεία - εργολάβο .
  • Προσλαμβάνουμε ανθρώπους που εκπαιδεύονται διαρκώς σε νέα αντικείμενα  και  δουλεύουν για εμάς  είτε πουλώντας απευθείας ή εκπαιδεύοντας ομάδες για διαφορετικά projects

Θέσεις εργασίας

Εργασία στο call center  (4ωρο – 5ωρο – 6ωρο – 8ωρο πρωί ή απόγευμα). Μισθός – Ασφάλιση – Bonus. Φιλικό περιβάλλον εργασίας.

 Ενδεικτικά αντικείμενα  εργασίας:

  • Ασφαλιστικές Υπηρεσίες
  1. Δημιουργία νέας πελατειακής βάσης – Διαχείριση χαρτοφυλακίου. Ακολουθεί  πιστοποίηση ασφαλιστικού συμβούλου. Προϋπηρεσία Όχι απαραίτητη
  2. Κλείσιμο ραντεβού σε πελατολόγιο
  • Υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης (καρτών υγείας). Δημιουργία νέας πελατειακής βάσης – Ανανέωση υφιστάμενου πελατολογίου.
  • Προϋπηρεσία επιθυμητή–Όχι απαραίτητη
  • Διαχείριση πελατολογίου για λογαριασμό επώνυμου ομίλου Ελβετικών καλλυντικών
  • Υπηρεσίες  κατοικίδιων (κάρτα παροχών για κατοικίδια). Δημιουργία νέας πελατειακής βάσης – προοπτική inbound  customer care

Ραντεβού  για  συνέντευξη

Επικοινωνήστε με την διεύθυνση προσωπικού μας  στο  τηλέφωνο
211 1016350 και στο 6946 428245

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Νάντια Καλβίνο: Ενισχύει τη συνεργασία ΕΤΕπ-Ελλάδας για στρατηγικές επενδύσεις

Ο όμιλος ΕΤΕπ έχει επενδύσει σχεδόν 50 δισ. ευρώ στην Ελλάδα από το 1963, προωθώντας …