H TFB είναι μία εταιρεία ανάπτυξης πωλήσεων και διεύρυνσης πελατολογίου που εδρεύει στα Πατήσια (30 μ από ηλεκτρικό σταθμό Πατησίων). Αποτελείται από στελέχη που έχουν περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας στις πωλήσεις, είτε ως πωλητές ή και ως στελέχη πωλήσεων. Λειτουργεί κοινοπρακτικά και έχει και νέο υποκατάστημα και στην Δάφνη (30 μέτρα από τον μετρό στάση Αγ. Ιωάννη)
Αντικείμενο μας
Αντικείμενό μας είναι ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών για την ανάπτυξη του πελατολογίου καθώς και η πώληση τους με κάθε πιθανό τρόπο είτε αυτό αφορά την τηλεφωνική προώθηση (διαθέτουμε ένα σύγχρονα εξοπλισμένο call Center), είτε την κατευθυνόμενη πώληση σε επαγγελματίες και ιδιώτες (b2b, b2c).
Ενδεικτικά παραθέτουμε:
- Προώθηση έξυπνων ασφαλιστικών προϊόντων σε πελατολόγιο.
- Προώθηση προϊόντων με σκοπό την δημιουργία πελατειακής βάση.
Εκπαίδευση
Εκπαιδεύουμε ανθρώπους με σκοπό να αποκτήσουν κοινωνικές δεξιότητες αλλά και να μάθουν να είναι αποτελεσματικοί στην επικοινωνία τους είτε μέσω τηλεφώνου ή από κοντά μέσω συγκεκριμένης μεθόδευσης.
Προοπτικές
Δουλεύουμε με τρεις τρόπους
- Προσλαμβάνουμε ανθρώπους στον χώρο του πελάτη μας και τους εκπαιδεύουμε για να αποτελέσουν ή να στελεχώσουν τμήματα πωλήσεων
- Προσλαμβάνουμε ανθρώπους με τους οποίους δημιουργούμε ομάδες που εργάζονται σε project, μετά την ολοκλήρωση των οποίων, αφομοιώνονται από την εταιρεία - εργολάβο .
- Προσλαμβάνουμε ανθρώπους που εκπαιδεύονται διαρκώς σε νέα αντικείμενα και δουλεύουν για εμάς είτε πουλώντας απευθείας ή εκπαιδεύοντας ομάδες για διαφορετικά projects
Θέσεις εργασίας
Εργασία στο call center (4ωρο – 5ωρο – 6ωρο – 8ωρο πρωί ή απόγευμα). Μισθός – Ασφάλιση – Bonus. Φιλικό περιβάλλον εργασίας.
Ενδεικτικά αντικείμενα εργασίας:
- Ασφαλιστικές Υπηρεσίες
- Δημιουργία νέας πελατειακής βάσης – Διαχείριση χαρτοφυλακίου. Ακολουθεί πιστοποίηση ασφαλιστικού συμβούλου. Προϋπηρεσία Όχι απαραίτητη
- Κλείσιμο ραντεβού σε πελατολόγιο
- Υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης (καρτών υγείας). Δημιουργία νέας πελατειακής βάσης – Ανανέωση υφιστάμενου πελατολογίου.
- Προϋπηρεσία επιθυμητή–Όχι απαραίτητη
- Διαχείριση πελατολογίου για λογαριασμό επώνυμου ομίλου Ελβετικών καλλυντικών
- Υπηρεσίες κατοικίδιων (κάρτα παροχών για κατοικίδια). Δημιουργία νέας πελατειακής βάσης – προοπτική inbound customer care
Ραντεβού για συνέντευξη
Επικοινωνήστε με την διεύθυνση προσωπικού μας στο τηλέφωνο
211 1016350 και στο 6946 428245