Πολλά χρόνια μετά την αγορά τους, με το κοντέρ τους να έχει καταγράψει χιλιάδες χιλιόμετρα, ξαναβγαίνουν στο δρόμο, αντικαθιστώντας τα τελευταία πιο σύγχρονα λεωφορεία.
Το ERGASIANEWS στο πλαίσιο επέκτασης του καθημερινού ρεπορτάζ του, εισέρχεται σε ζητήματα που κλονίζουν την καθημερινότητα των χαμηλών λαϊκών στρωμάτων και της εργατικής τάξης, αναδεικνύοντας και διερευνώντας τα σε βάθος.
Πρόκειται για τα λεωφορεία που εξυπηρετούν πλέον τις γραμμές Α15 και Β15 του ΟΑΣΑ, που συνδέουν το κέντρο της Αθήνας (αφετηρία Σταθμός Λαρίσης) με τα Δυτικά Προάστια και συγκεκριμένα το Δάσος Χαϊδαρίου.
Οχήματα με εμφανείς φθορές, που κάνουν εκκωφαντικό θόρυβο, που οι πόρτες τους ανοίγουν με δυσκολία όπως και τα παράθυρά τους, που δεν διαθέτουν ράμπες αναπήρων, που υπολειτουργούν τα κλιματιστικά τους, που οι οδηγοί τους σταματούν στη μέση της διαδρομής να ελέγξουν τα λάστιχα τα οποία μυρίζουν.
Ορισμένοι οδηγοί υποστηρίζουν ότι η αλλαγή των καινούργιων λεωφορείων με τα παλαιά οφείλεται στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη γραμμή άλλαξε αμαξοστάσιο.
Οι πιο ειλικρινείς απαντούν στους γεμάτους απορία επιβαίνοντες ότι τα καινούργια μεταφέρθηκαν σε γραμμές που εξυπηρετούν περισσότερο κόσμο. Λες και η αξιοπρέπεια σχετίζεται με την ποσότητα…
Το δικό μας ρεπορτάζ θέλει ακόμα κάποιους να «παίζουν χοντρό παιχνίδι με τους προμηθευτές ανταλλακτικών»...αλλά αυτό το ρεπορτάζ είναι ένα άλλο ρεπορτάζ που ακολουθεί…
Όλα αυτά την ώρα που η κυβέρνηση ετοιμάζεται να προχωρήσει σε αύξηση των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, εισιτήρια που μόνο φθηνά δεν είναι, αν συγκριθεί η τιμή τους με τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Αν η κυβέρνηση δεν μπορεί να διασφαλίσει με αξιοπρεπείς όρους ούτε αυτό το κοινωνικό αγαθό, τότε δυστυχώς, οδεύουμε με «παλιά λεωφορεία» με «παλιά παιχνίδια»…από το κακό στο χειρότερο.
Παρακάτω σας παραθέτουμε φωτογραφικό υλικό που μας έστειλαν αναγνώστες στις οποίες φαίνεται η εγκατάλειψη και η υποβάθμιση της ποιότητας του συγκοινωνιακού υλικού: