Δεν γνωρίζει τίποτα στην Πάτρα το Αστικό Κτελ, για την κυβερνητική εξαγγελία του υπουργείου, όσον αφορά στην δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, που θα εφαρμοστεί μόνο αν διασφαλιστεί η κατάσθεση των χρημάτων, που θα προκύψουν ως διαφορά αφού το Αστικό Κτελ της Πάτρας αποτελεί ιδιωτική επιχείρηηση και δεν χρηματοδοτείται από το κράτος.
Μάλιστα αυτή την στιγμή οι οφειλές του υπουργείου συμπληρώνουν έναν χρόνο καθυστέρηση σχετικά με τα χρήματα από τα μειωμένα εισιτήρια των φοιτητών, των αναπήρων και των πολυτέκνων, όπως αποκάλυψε στο ergasianews.gr, ο διευθύνων σύμβουλος του Αστικού Κτελ Πάτρας, Γιάννης Γιαννακόπουλος.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα και πάλι τηρείται σιγή ιχθύος, μιας και το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών καθορίζει συγκεκριμένες δράσεις ώστε να διασφαλιστούν τα έσοδα των συγκοινωνιακών εταιριών, να επιτευχθεί διαφάνεια στις προμήθειές τους, να εξορθολογιστεί η λειτουργία τους με την κάλυψη των κενών με προσλήψεις, προκειμένου να μη δαπανώνται χρήματα σε υπερωριακή εργασία και να μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή με την εντατικοποίηση των ελέγχων κομίστρου, αλλά και την είσοδο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.