Tα προσόντα του "καλού" εργαζόμενου

Grafeio - Diefthintis ergazomenoi

Ένας εργαζόμενος για να αποδώσει στην δουλειά του και να την εκτελεί χωρίς άγχος αλλά με τάξη και ηρεμία, ειδικά όταν συναναστρέφεται με πελάτες, οφείλει να διαθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που θα του λύσουν τα χέρια και θα δημιουργήσουν και το αίσθημα της απόδοσης και της ικανοποίησης.

  1. Υπομονή

Η υπομονή είναι το Α και το Ω ειδικά όταν βρισκόμαστε σε επαφή με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Αυτό που θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι ότι η καλή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση υπερτερεί της γρήγορης εξυπηρέτησης. Γι” αυτό και εσύ θα πρέπει να την χρησιμοποιείς ώστε να καταλαβαίνεις καλύτερα τα προβλήματα αλλά και τις ανάγκες τους από την εταιρεία.

  1. Σωστή επικοινωνία

Εξίσου σημαντικό είναι το να μπορείς να καταλάβεις πλήρως το τι θέλει ένας πελάτης, αλλά και να μπορείς να του εξηγήσεις όλα όσα θα έπρεπε να γνωρίζει πριν προχωρήσετε παρακάτω. Ένας πολύ βασικός λόγος που οι επιχειρήσεις χάνουν πελάτες είναι λόγω του ότι δεν έχουν σωστή επικοινωνία, οπότε ο υποψήφιος πελάτης φεύγει χωρίς να του έχουν διευκρινήσει όσα θα ήθελε.

  1. Γνώση του προϊόντος

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να εργάζεσαι σε μία επιχείρηση και να μην μπορείς να περιγράψεις τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που θέλει να προωθήσει η εταιρεία. Φυσικά αυτό δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες του καθενός, αλλά αν η θέση σου είναι να συναναστρέφεσαι και με τους πελάτες θα πρέπει να γνωρίζεις τα πάντα.

  1. Διαχείριση χρόνου

Σαφώς και θα πρέπει να αφιερώνεις χρόνο σε έναν πελάτη ούτως ώστε να μπορέσεις να του εξηγήσεις ότι ενδιαφέρεται να μάθει, αλλά θα πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι και τον χρόνο σου. Αν δεις ότι έχεις ήδη προσπαθήσει αρκετά και δεν έχεις καταφέρει να τον εξυπηρετήσεις ή δεν γνωρίζεις την λύση στο πρόβλημα του, θα πρέπει να ζητήσεις από κάποιον πιο ειδικό να το κάνει.

  1. Ψυχραιμία

Αν τους αντιμετωπίζεις όλους με ένα χαμόγελο και ηρεμία στο πρόσωπο και τον τόνο της φωνής σου, σίγουρα τα αποτελέσματα σου θα είναι πολύ καλύτερα από το να είσαι νευρικός. Επιπλέον βλέποντας σε ακόμη και ο πιο νευρικός πελάτης θα ρίχνει τους τόνους για να μπορείτε να συνεννοηθείτε.

  1. Πειθώ

Η πειθώ είναι μια δεξιότητα που θα έπρεπε σίγουρα να έχουμε όλοι μας, ακόμη και στην καθημερινότητα μας. Ειδικά όμως αν ασχολείσαι με την εξυπηρέτηση πελατών ίσως είναι και το κλειδί για να κλήσεις μία πολύ καλή συμφωνία.

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΝ: Άμεσα αποτελέσματα για τους καταναλωτές με την παρέμβαση στο κόστος του ρεύματος

Τα κονδύλια για τη χρηματοδότηση της παρέμβασης θα είναι δημοσιονομικού χαρακτήρα και όχι κανονιστικά μέτρα …