Αν η κυβέρνηση προχωρήσει στην εφαρμογή της μνημονιακής απαίτησης, το δημοσιονομικό κόστος θα είναι τεράστιο και το κράτος θα χάσει χρήματα από εισφορές στο ταμείο, αφού δεκάδες ναυτικοί θα βρεθούν στο δρόμο της ανεργίας, όπως υποστηρίζουν στελέχη του συνδικαλιστικού κινήματος των ναυτικών.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, χαρακτηρίζουν «αστείο» το λόγο περί ανταγωνισμού που μπορεί να επικαλούνται οι δανειστές και εκδηλώθηκε μάλιστα κατά τα πρώτα δύο μνημόνια, καθώς όπως αναφέρουν, στην ακτοπλοΐα αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις μεγάλες εταιρείες, εκ των οποίων οι δύο είναι σε κοινοπραξία, που «μπορούν να συνεννοούνται για όλα τα θέματα».
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία έχει ζητήσει από την κυβέρνηση να τηρήσει και να υλοποιήσει όλα για τα οποία δεσμεύτηκε εγγράφως, ειδάλλως μετά τη συμμετοχή της στις 12 Νοεμβρίου στην κινητοποίηση της ΓΣΕΕ, θα προβεί σε νέες 24ωρες ή 48ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Την ίδια ώρα διαφορετική στάση τηρούν οι υπάλληλοι του ΝΑΤ, που μέχρι αύριο, οπότε και θα συνεδριάσουν εκ νέου, συνεχίζουν την απεργία τους.
Σχόλια