Με τις καταγγελίες να πέφτουν βροχή για διακοπές ρεύματος με οφειλές ακόμα και 300 ευρώ, η ΔΕΗ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση με την οποία "υπόσχεται" να δείξει κοινωνική ευαισθησία.
"Δεν αποκλείεται περίπτωση σφάλματος, ωστόσο τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Δικτύου) ενεργούν με τον προσήκοντα επαγγελματισμό στα πλαίσια των υπηρεσιακών εντολών και οδηγιών, επιδεικνύοντας παράλληλα την μέγιστη δυνατή κοινωνική ευαισθησία και ευελιξία, επισημαίνουν κύκλοι της ΔΕΗ με αφορμή τις περιπτώσεις διακοπής ρεύματος σε πελάτες με χαμηλές οφειλές.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οποιαδήποτε συγκεκριμένη καταγγελία γίνεται θα ερευνάται με βάση τις υπηρεσιακές διαδικασίες της ΔΕΗ. Σε περίπτωση σφάλματος οι αρμόδιες υπηρεσίες προβαίνουν, το ταχύτερο δυνατό, σε επανασύνδεση.
Ταυτόχρονα υπογραμμίζεται ότι η διοίκηση της ΔΕΗ βρίσκεται σε πλήρη συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση του μείζονος θέματος των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ με την απαιτούμενη αποφασιστικότητα και κοινωνική ευαισθησία."