Κοινό μέτωπο μέσα στον Δεκέμβριο συγκροτούν τα συνδικάτα των μέσων μαζικής μεταφοράς, που θα περιλαμβάνει δυναμικές κινητοποιήσεις από το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, με απεργίες, στάσεις αλλά και και συμβολική κατάληψη του ΤΑΙΠΕΔ στις 15 Δεκεμβρίου, ημέρα κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για τον ΟΛΠ.
Ταυτόχρονα σε συνέντευξη τύπου που παρεχώρησαν γνωστοποίησαν ότι αναλαμβάνουν την διενέργεια εκστρατείας ενημέρωσης της κοινής γνώμης, για το τι έχει αποφασίσει να ξεπουλήσει η κυβέρνηση, από τον δημόσιο πλούτο της χώρας.
Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ Λεωνίδας Σκούλος, παρέθεσε στατιστικά στοιχεία που καταδεικνύουν τη δραματική μείωση του συγκοινωνιακού έργου της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες. Για παράδειγμα, το 2009 τα λεωφορεία ήταν 1.703 και σήμερα μόλις 1.127 και τα δρομολόγια 15.857 το 2009 και 11.103 το 2015. Ακόμη, ο κ.Σκούλος αντιτάχθηκε στην αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου στα 1,4 ευρώ σημειώνοντας ότι η οικονομική διαφορά θα πρέπει να αναζητηθεί από τις οφειλές Υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ.
Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κ.Παναγιώτης Παρασκευόπουλος, αναφέρθηκε στην απαξίωση των σιδηροδρομικών εταιρειών και την έλλειψη τροχαίου υλικού και προσωπικού. Ο κ.Παρασκευόπουλος τόνισε ότι το 50% του τροχαίου υλικού είναι ανενεργό, σημειώνοντας την τρανταχτή έλλειψη σε πολλές ειδικότητες, όπως στους Μηχανοδηγούς (σήμερα απασχολούνται 284 μηχανοδηγοί, έναντι 450 που ορίζει το Οργανόγραμμα).
Ο Πρόεδρος της ‘Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ Ελευθέριος Ρενιέρης, σχολίασε ότι η συγχώνευση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, καταγγέλλοντας ότι οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων του Ηλεκτρικού, αντί να μειώνονται επιμηκύνονται (σήμερα είναι από 4’ έως 6’, έναντι 3’ πριν από μερικά χρόνια) καθώς, και την έλλειψη ανταλλακτικών στους νέους συρμούς του ΜΕΤΡΟ.