Στην εξαγγελία θέσεων εργασίας προχώρησε γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, η WIND, γνωστοποιώντας τα κάτωθι:
Account Manager
Βασικές Αρμοδιότητες:
-Ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων συνεργασίας με τους Συνεργάτες
-Διαχείριση των ομάδων πωλήσεων των Συνεργατών για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων
-Εκπαίδευση και ενημέρωση όλων των συνεργατών για την εμπορική πολιτική της WIND και τα νέα προϊόντα / υπηρεσίες
-Συμμετοχή σε επισκέψεις εταιρικών πελατών, μαζί με τους πωλητές των Συνεργατών
-Παρακολούθηση της αγοράς και συγκέντρωση πληροφοριών για την ανάπτυξη νέων προϊόντων
-Δημιουργία μηνιαίων προβλέψεων και προτάσεις για τους όρους των συμφωνιών των πωλήσεων
-Προσέλκυση νέων Συνεργατών, με ευθύνη για την κερδοφόρα ανάπτυξη τους, σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους της Εταιρίας.
Διαχείριση Πελατειακών Αξία Αναλυτής
Κύριες αρμοδιότητες:
-Ανάπτυξη και εκτέλεση κατάλληλες διαδικασίες αναλυτικής να εντοπίζουν τις ευκαιρίες και την επίλυση των προβλημάτων (εξόρυξη δεδομένων μέσω του λογισμικού της IBM μοντελιστής)
- Δημιουργία και διατήρηση στατιστικών μοντέλων και το σχεδιασμό προσφυγής σχέδια με βάση αυτά τα ευρήματα
- Σχεδιασμός και υλοποίηση επιπρόσθετων πωλήσεων / δυνατότητες Cross-Sell Campaigns- Δημιουργήστε λίστες εκστρατεία
- Προσδιορισμός και ανάλυση των βασικών θεμάτων μέσω της έρευνας και βελτίωση των υφιστάμενων διαδικασιών
- Παρακολούθηση KPIs, πρόγραμμα στήριξης πρέπει έγκαιρα και αποτελεσματικά αποδεικνύοντας την αίσθηση του επείγοντος, επιμονή, και προσήλωση στην ποιότητα
- Δημιουργία και ενημέρωση εμπορικές εκθέσεις
-Interact cross-λειτουργικά με μια ευρεία ποικιλία των ανθρώπων και των ομάδων
Επιχειρησιακό Μηχανικός Διαχείρισης
Κύριες αρμοδιότητες:
- Monitor, χειρίζονται, να κλιμακωθεί και παρακολούθηση σε καθημερινή βάση οποιοδήποτε τρίτο μέρος δραστηριότητα σχετίζεται με τη λειτουργία του Δικτύου και Συντήρησης
- Αναφορά απόδοσης τρίτους, προετοιμάζουν παρουσιάσεις, να προτείνει τη δημιουργία και την παρακολούθηση βασικών δεικτών απόδοσης (παρακολούθηση SLA). Συμμετέχουν στο σχετικό Επιχειρησιακό Συνέλευσης
- Οργανώστε, να παρακολουθήσουν και να συντονίσει Δικτύου κριτική Λειτουργίας Συναντήσεις, την παρακολούθηση των σημείων δράσης
- Συσχετίστε τη διαθεσιμότητα του δικτύου Στατιστικά Τρίτων δείκτες ποιότητας της υπηρεσίας
- Καθιέρωση αφιερωμένη Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI) για την ορθή παρακολούθηση των αναφερθέντων υπηρεσιών
- Αναλύστε τα στοιχεία KPI, εκτελεί βαθιά κατάδυση με τους τομείς που χρειάζονται βελτίωση και να προτείνουν δράσεις μετριασμού