Περισσότερα από 157.000.000 ευρώ μέσα στο 2015, επιστράφηκαν στους καταναλωτές, όταν σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, άνω των 4.000 καταναλωτών, ζήτησαν την παρέμβαση του, για την επίλυση διαφορών με ιδιωτικές επιχειρήσεις και το Δημόσιο.
"Το ΚΕ.Π.ΚΑ έδρασε αποτελεσματικά με την επιστροφή 157.719,88 ευρώ στους καταναλωτές από τις ακόλουθες περιπτώσεις που επενέβη:
· Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 14.987,82 ευρώ
· Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών:11.761,22 ευρώ
· Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 3.125,22 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες-ΟΤΑ: 16.070,00 ευρώ
· Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου: 59.585,38 ευρώ
· Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα: 27.440,12 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 2.483,00 ευρώ · Επιστροφές προκαταβολών: 1.106,00 ευρώ
· Επιστροφές από καταβαλλόμενα ποσά, φόρου β' κατοικίας (Χαράτσι Β΄κατοικίας στη Χαλκιδική): 630,00 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 1.000,00 ευρώ
· Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 19.531,12 ευρώ
Σχόλια