Η εύρεση εργασίας έχει στραφεί σε μεγάλο πσοσοστό στην online δραστηριότητα, με δεδομένα τα επίσημα στοιχεία, ότι περίπου ένας στους τρεις πολίτες που αναζητούν δουλειά (33%) αξιολογεί τις σχετικές ιστοσελίδες ως το πιο αποδοτικό κανάλι στην προσπάθειά του να βρει απασχόληση.
Σύμφωνα με έρευνα των The Boston Consulting Group και Recruit Works Institute, που έδωσε στη δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας, κάθε χρόνο περίπου το 20% του εργατικού δυναμικού σε παγκόσμιο επίπεδο αλλάζει δουλειά, με την πλειοψηφία να αναζητά μέσω διαδικτύου την επόμενη θέση εργασίας. Η έρευνα αποτυπώνει τις αλλαγές που έχει φέρει στην αναζήτηση επαγγελματικής απασχόλησης το ίντερνετ, σημειώνοντας ότι σήμερα μεταξύ των παραδοσιακών καναλιών, όπως οι εφημερίδες και τα γραφεία ευρέσεως εργασίας, έχει εδραιωθεί ως κυρίαρχο μέσο το διαδίκτυο.
Η έρευνα με τίτλο «Job Seeker Trends 2015: Channels, Search Time and Income Change» διαπιστώνει ότι μεταξύ όσων αναζητούν εργασία παγκοσμίως το 40% χρησιμοποιεί μόνον ένα κανάλι στην αναζήτησή του, με το 25% να κάνει χρήση και δεύτερου καναλιού. Οι συντάκτες της μελέτης, η οποία στηρίχθηκε στις απαντήσεις 13.000 ατόμων που αναζητούν εργασία, σημειώνουν ότι τα ευρήματα της έρευνας μπορούν να βοηθήσουν τους εργοδότες να τελειοποιήσουν τη στρατηγική των προσλήψεων και τους εργαζόμενους να φτάσουν ταχύτερα στην αγορά εργασίας. Σημειώνουν μάλιστα ότι αυτά τα στοιχεία μπορούν να βοηθήσουν κυβερνητικούς οργανισμούς και εταιρείες ανθρώπινων πόρων να βελτιώσουν την υφιστάμενη κατάσταση της αγοράς αναζήτησης εργασίας.