Όλες οι θέσεις που προκήρυξε Ελληνική αεροπορική εταιρεία

aegean_olympic_air

Ανοιχτές θέσεις εργασίας σε επτά συνολικές ειδικότητες, ανακοίνωσε η Aegean Airlines, με τις λεπτομέρειες και τις προκηρύξεις να ακολουθούν ως εξής:

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ Aegean

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ

Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. Προκειμένου να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες της, αναζητά:

ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ για την έδρα της εταιρείας στην Κηφισιά

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

  • -Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ
  • -Άριστη γνώση αγγλικών
  • -Άριστη γνώση γερμανικών ή γαλλικών ή ρωσικών ή ιταλικών ή ισπανικών
  • -Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • -Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Το τμήμα κρατήσεων λειτουργεί καθημερινά (7 ημέρες/εβδομάδα, 24h/ημέρα) με κυλιόμενο πρόγραμμα.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας έως 31/05/2016

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ

ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΣΥΝΟΔΟΣ/ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ

Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και για να καλύψει τις επιχειρησιακές της ανάγκες, αναζητά:

Μέλη Πληρώματος Θαλάμου Επιβατών με έδρα την Αθήνα (ATH)

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

  •    Απολυτήριο Λυκείου
  •    Άριστη γνώση αγγλικών
  •    Δεύτερη ξένη γλώσσα (γαλλικά ή ρωσικά ή ιταλικά ή γερμανικά) θα θεωρηθεί προσόν
  •    Πτυχία ανωτέρων ή ανωτάτων Σχολών θα θεωρηθούν προσόν
  •    Για τους άνδρες υποψηφίους, θα πρέπει να είναι εκπληρωμένες οι στρατιωτικές υποχρεώσεις

Μαζί με τα βιογραφικά σημειώματα είναι απαραίτητη η επισύναψη πρόσφατης φωτογραφίας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ

CALL CENTER AGENT

Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. προκειμένου να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες της, αναζητά: ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ για την έδρα της εταιρείας στην Κηφισιά

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

  • -Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ
  • -Άριστη γνώση αγγλικών
  • -Άριστη γνώση γερμανικών ή γαλλικών ή ρωσικών ή ιταλικών ή ισπανικών
  • -Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • -Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Το τμήμα κρατήσεων λειτουργεί καθημερινά (7 ημέρες/εβδομάδα, 24h/ημέρα) με κυλιόμενο πρόγραμμα.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας έως 31/05/2016

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ

FLIGHT DISPATCHER

This position brings along the following responsibilities

  •    Flight plan preparation on a 24/7 basis
  •    Delivers all information to flight crew pertinent to each flight (NOTAMs, Meteorology) and any other relevant information
  •    Provides relevant information in case of emergency and manages such cases
  •    Monitors flight network (through AIMS and Eurocontrol) and weather situation
  •    Communicates and collaborates with all internal departments and external agencies (Airports, ATC)

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Candidates should have the following personal requirements:

  •    On-time and efficient decision making
  •    Ability to work under pressure
  •    Team oriented
  •    Very high level of ownership and initiative
  •    Accurate and meticulous
  •    Good knowledge and implementation of company procedures

And the following educational requirements and work experience:

  •    Basic aviation terminology knowledge
  •    Fluent Greek and English (written and spoken)
  •    Minimum 1 year work experience in the airline industry
  •    Flight Dispatcher and/or Pilot license
  •    IT literate

Applications shall contain CV and a letter of motivation, both in English language, quoting reference number IOCC_FD_02.16 and are to be submitted till Sunday, 20March 2016.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ

WEB ANALYST

The Web Analyst is responsible for tracking and reporting of all digital channels (web, mobile & Apps).

This position brings along the following responsibilities:

  •    Setups and maintains Google Analytics, excels and presentations for weekly & monthly reporting of digital channels
  •    Retrieves, formats and analyzes business intelligence data
  •    Automates standard work processes for reporting
  •    Syncs with digital team to set up reports for new services, microsite and pages
  •    Provides analytical insight to new and potential services, developments and digital enhancements
  •    Works with partners to implement tracking roadmap and developments
  •    Supports the preparation of monthly digital analysis & online marketing activities
  •    Supports the preparation of monthly accounting invoices for ancillary partners
  •    Participates in the development and maintenance of Google Analytics

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Candidates should have the following personal requirements:

  •    Strong analytical skills
  •    High level of accuracy and attention to detail
  •    Very high level of ownership, initiative and responsibility
  •    Team oriented
  •    Decisive and proactive approach
  •    Problem-solving skills
  •    Ability of planning, implementing and coordinating ongoing tasks & partners

And the following educational requirements and work experience:

  •    Bachelor degree
  •    Experience in compiling data
  •    At least 3 years’ work experience in digital services
  •    Travel industry experience will be considered an asset
  •    Fluent Greek and English (written and spoken)
  •    Excellent MS Office skills (MS Access skills will be considered an asset)

Applications shall contain CV and a letter of motivation, both in English language and are to be submitted till Sunday 20 March, 2016.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ

LOYALTY PRODUCT DEVELOPMENT AND ADMINISTRATION BUSINESS ANALYST

Loyalty Product Development and Administration Business Analyst

The Loyalty Product Development and Administration Business Analyst is responsible to lead the CRM and Loyalty products and services’ developments, as well as to create and monitor customer experience-related processes.

This position brings along the following responsibilities:

  •    Evaluates the scope and defines clear specifications and business analysis according to the business requirements
  •    Manages end-to-end the Loyalty and CRM system developments (products / services / processes)
  •    Sets and monitors KPIs to safeguard good customer experience.

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Candidates should have the following personal requirements:

  •    Team oriented
  •    Ability to work with different groups and levels
  •    Excellent analytical skills
  •    Organizing and time-management skills

And the following educational requirements and work experience:

  •    University degree in Science or familiar major
  •    Master Degree will be considered an asset
  •    Fluent English (written and spoken)
  •    Advanced MS Office and basic MS Access skills
  •    At least 3 years of experience in Product Development / Project Management
  •    Prior experience in an airline company or in the tourism industry will be considered an asset
  •    Knowledge of ticketing, reservations, airline systems will be considered an asset
  •  Familiarity with CRM/FFP platforms will be considered an asset

Applications shall contain CV and a letter of motivation, both in English language and are to be submitted till Monday 07 March, 2016

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Το «στοίχημα» της ελληνικής Οικονομίας για το 2025 -Τα τρία καθοριστικά μέτωπα

Οι στόχοι του υπουργείου Οικονομικών για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, την απορρόφηση κονδυλίων του Ταμείου …