Ετοιμαστείτε για τα "αναλογικά" διόδια

diodia-small

Ψηφίστηκε στη Βουλή, η τροπολογία του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου  Σπίρτζη, η εφαρμογή πλήρους αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους για τους διερχόμενους οδηγούς οχημάτων όλων των κατηγοριών, απαγορεύοντας τη διέλευση βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο, με τον υπουργό αν τονίζει ότι με την τροπολογία του διασφαλίζονται "πραγματικές και δίκαιες χρεώσεις για τους χρήστες των αυτοκινητοδρόμων".

"Υπέρ" της τροπολογίας ψήφισαν οι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και των ΑΝ.ΕΛ., "κατά" η Ν.Δ., το Κ.Κ.Ε. και η «Ένωση Κεντρώων», ενώ "παρών" δήλωσαν το «Ποτάμι» και η «Δημοκρατική Συμπαράταξη». Η «Χρυσή Αυγή» απουσίαζε.

Η χρέωση διοδίων θα γίνεται:

  •  ανά χιλιόμετρο χρήσης του δικτύου και
  •  αναλογικά, ανά χρονική περίοδο χρήσης του δικτύου, ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία, ετήσια κ.α. με την επιφύλαξη του νομικού καθεστώτος που διέπει τις συμβάσεις παραχώρησης.

Στα  υπό "παραχώρηση" οδικά δίκτυα, το αναλογικό σύστημα θα εφαρμοστεί με την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων και την παράδοσή τους στην κυκλοφορία, ενώ με βάση την ίσια τροπολογία τα φορτηγά και τα βαρέα οχήματα με ξένες πινακίδες, θα πληρώνουν διόδια στις εισόδους της χώρας, ώστε τα μην διέρχονται με ανορθόδοξο τρόπο από τη χώρα μας και να μην χρησιμοποιούν το απαγορευμένο στο εξής για αυτά, παράπλευρο δίκτυο, γιατί η Ελλάδα δεν διαθέτει  έσοδα για τη συντήρηση του.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Πως πρέπει να είναι γραμμένη για να είναι έγκυρη

Ιδιόγραφη διαθήκη: Πως πρέπει να είναι γραμμένη για να είναι έγκυρη. Είναι άκυρη η ιδιόγραφη …