Προκήρυξη πρόσληψης επιστημονικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου Υποέργο «Οργάνωση – Υλοποίηση της νέας έκθεσης των μόνιμων συλλογών του ΜΕΛΤ» του έργου «Αποκατάσταση συγκροτήματος ιδιοκτησιών του ΥΠ.ΠΟ.Τ. στις οδούς Αδριανού – Άρεως – Κλάδου – Βρυσακίου στην Πλάκα για εγκατάσταση του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης» που θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο της αρχαιολογικής αυτεπιστασίας.
- 1 ΠΕ Μηχανικός, ειδικότητας Αρχιτέκτονα με εξειδίκευση στη Μουσειολογία ή τη Διαχείριση Μνημείων αποδεικνυόμενη με αντίστοιχο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και εμπειρία στην εκπόνηση μελετών και έργων πρόσβασης ΑΜΕΑ σε μουσεία ή αρχαιολογικούς χώρους
- 1 ΤΕ Συντηρητής Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης με εξειδίκευση στην συντήρηση υφάσματος και εμπειρία στην προετοιμασία ανάρτησης/έκθεση υφασμάτινων μουσειακών αντικειμένων
- 1 ΤΕ Συντηρητής Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης με εμπειρία στη συντήρηση υφάσματος
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση και να την υποβάλουν με τα συνημμένα δικαιολογητικά, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Θέσπιδος 8, 10558 Αθήνα, απευθύνοντάς την στο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης και Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων – Συλλογή Φοίβου Ανωγειανάκη (τηλ. επικοινωνίας: 2103245957, 2103220802), εντός προθεσμίας πέντε (5) εργασίμων ημερών που αρχίζει από την επομένη της καταχώρισης στο διαδικτυακό κόμβο (ιστοσελίδα) της εφαρμογής ΔΙΑΥΓΕΙΑ (http://diavgeia.gov.gr), του ΥΠ.ΠΟ.Α. (http://www.yppo.gr) του φορέα (www.melt.gr) και της ανάρτησης της ανακοίνωσης στον πίνακα ανακοινώσεων της Υπηρεσίας (από 16.05.2016 έως 20.05.2016 και ώρες 09:30-13:30).
Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.