Η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά, με βάση τα όσα υποστήριξε το 84% των ερωτηθέντων, στην έρευνα της "Consumer Confidence της Nielsen" για το πρώτο τρίμηνο του 2016 στην Ελλάδα, όπου το ποσοστό είναι κατά 30 ποσοστιαίες μονάδες, μεγαλύτερο από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αναλυτικά:
- 8 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σε τρόφιμα, ρούχα, διασκέδαση, παραγγελία έτοιμων γευμάτων στο σπίτι
- Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης παρέμεινε σταθερός (53) σε σχέση με τα τρία προηγούμενα τρίμηνα αλλά μειωμένος κατά δώδεκα μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
- Το 76% φαίνεται να ανησυχεί και για την προσωπική οικονομική τους κατάσταση, γεγονός που απεικονίζεται και στο υψηλό ποσοστό αυτών που ισχυρίζονται ότι δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα (30%).
Εργασιακή ανασφάλεια
- 38% ανησυχεί για την εργασία του
- 21% είναι αισιόδοξο
Οικονομία
- 34% δικατέχεται από αβεβαιότητα
- 21% ελπίζει ότι θα ξεπεραστεί
Χρέη-Οφειλές τους
- 21% ανησυχεί πολύ
- 11% λιγότερο
Μετανάστευση: 19% ανησυχεί με αυξημένο κατά 14% ποσοστό από το 2015
Υγείας: 14% ανησυχεί, αλλά μειώθηκε από το 21%, του 2015.