Εισαγγελέας ζητά "λίστα ονομάτων" μαθητών που μετείχαν σε καταλήψεις!

sxoleiokatalhch

Την οργή της εκπαιδευτικής κοινότητας ξεσήκωσε η εισαγγελική παραγγελία προς τους διευθυντές των σχολείων για να καταθέσουν "λίστα ονομάτων μαθητών" που συμμετείχαν σε καταλήψεις. Η ΕΛΜΕ Ηρακλείου  έστειλε στο alfavita.gr, καταγγελία για τη ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων και τονίζει ότι αυτό το γεγονός, ως πράξη, προσβάλλει κάθε δημοκρατική έννοια.

Στην ουσία η εισαγγελική παραγγελία ζητά από τους διευθυντές των σχολείων "να δείξουν με το δάχτυλο" τους μαθητές τους.

H καταγγελία της ΕΛΜΕ Ηρακλείου:

  • "ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ.

  • Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ  ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ «ΛΙΣΤΑΣ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟ—ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.

Το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε  εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την εισαγγελική παραγγελία προς τους διευθυντές  των σχολείων του νομού μας, βάσει της οποίας  οι διευθυντές  καλούνται να καταθέσουν «λίστα ονομάτων» των μαθητών τους που συμμετείχαν σε καταλήψεις την προηγούμενη σχολική περίοδο.

Η  εν λόγω εισαγγελική παραγγελία προσβάλλει κάθε έννοια  δημοκρατική, ηθικής και παιδαγωγικής δεοντολογίας.. Γιατί , στην ουσία, καλεί  τους διευθυντές των σχολείων «να δείξουν!! με το δάχτυλο»  τους  δήθεν «ενόχους», να αποδεχτούν δηλ την αντιδημοκρατική  λογική ότι  είναι «ένοχοι» οι μαθητές τους ,επειδή αγωνίζονται και κινητοποιούνται, διεκδικώντας διορισμούς εκπαιδευτικών,  μόρφωση, δημόσια και δωρεάν παιδεία.

Παράλληλα, η εν λόγω εισαγγελική παραγγελία προσβάλλει τα δημοκρατικά αισθήματα  όλων των εκπαιδευτικών,  των γονέων και  των μαθητών, οι οποίοι  από κοινού  αγωνίζονται ενάντια στην υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης , την αδιοριστία, τα πολλαπλά κενά,  τη φτώχεια και την ασιτία που μαστίζει σήμερα μεγάλη κατηγορία παιδιών, λόγω των αντιλαϊκών μνημονιακών μέτρων.

Το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε εκφράζει την ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ του σε κάθε ΜΕΤΡΟ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ των αγώνων και των αγωνιζόμενων μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών.

Δηλώνει ότι οι  μαθητικοί αγώνες είναι αναπόσπαστο τμήμα των πανεκπαιδευτικών αγώνων , με στόχο την  άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση .και  ότι προασπίζεται όλα τα συλλογικά μέσα πάλης που υιοθετεί το συλλογικό  σώμα των μαθητικών κοινοτήτων,  στα οποία εντάσσονται  και οι καταλήψεις των μαθητικών κτιρίων.

Το Δ.Σ  της Ε.Λ,Μ.,Ε   δηλώνει επίσης  ότι οι διευθυντές των σχολείων είναι , πρωτίστως,  δάσκαλοι και συνάδελφοι, εντεταλμένοι να προασπίζονται τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου  τους και την παιδαγωγική δεοντολογία και όχι να λειτουργούν ως  «αγωγοί πληροφοριών» προς τις αρχές σχετικά με την αγωνιστική δράση των μαθητών τους.

Το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε   εκφράζει και την απορία του  για τη σκοπιμότητα που υπηρετεί  η  εν λόγω  εισαγγελική παραγγελία, αφού  έχει  ήδη καταργηθεί-μετά από πολυετείς και μαζικούς αγώνες- η νομοθετική πράξη, βάσει της οποίας η κατάληψη  θεωρούνταν ποινικό  αδίκημα.

Το γεγονός αυτό δείχνει την αναγκαιότητα της οργάνωσης της ενωτικής και ανυποχώρητης κοινής πάλης των μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, αλλά και συνολικά όλων των εργαζομένων και ανέργων για την κατοχύρωση των δημοκρατικών ,  των συνδικαλιστικών και  των πολιτικών ελευθεριών που αποτελούν το θεμέλιο λίθο για την  προώθηση των λαϊκών αιτημάτων και τη διασφάλιση των κατακτήσεων των λαϊκών στρωμάτων.

  • ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΓΟΝΙΩΝ.

  • ΟΙ  ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ   ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ  ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΓΡΑΠΤΕΣ."


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΤΑΙΠΕΔ: Απορρόφηση από το Υπερταμείο

Το ΤΑΙΠΕΔ έχει ολοκληρώσει μεγάλο μέρος της αποστολής του και η συγχώνευση με τη μητρική …