Αποφάσισε το Ελεγκτικό Συνέδριο για την κατάταξη των Μουσικών

MOUSIKHMUSIC

Την απόφασή του εξέδωσε το Ελεγκρικό Συνέδριο, όσον αφορά στο ζήτημα που είχε ανακύψει με την μετάταξη των μουσικών, σύμφωνα με την οποία:

"Η μετάταξη των φερόμενων ως δικαιούχων μουσικών είχε ως έρεισμα την ειδική διάταξη του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015, η συνδρομή των προϋποθέσεων της οποίας δεν αμφισβητήθηκε από τη διαφωνούσα Επίτροπο, μη εφαρμοζομένης κατά τα προαναφερθέντα της γενικότερης διάταξης του άρθρου 183 του ΚΚΔΚΥ.

Τέλος, ανεξαρτήτως της υποχρέωσης τροποποίησης του ΟΕΥ του νομικού προσώπου προς αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης ως προς τις προσωποπαγείς θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, η ύπαρξη κενής οργανικής θέσης ως προαπαιτούμενο, καλύπτεται από την ως άνω πράξη κατάταξης η οποία, συνεκτιμώντας τη βούληση του νομοθέτη για άμεση κατάταξη των υπηρετούντων σε δημοτικά νομικά πρόσωπα Μουσικών στον κλάδο ΤΕ 16 Μουσικής, εμπεριέχει και σύσταση προσωποπαγών θέσεων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του κλάδου αυτού. Νόμιμη δαπάνη.

Αφού μελέτησε τα στοιχεία του φακέλου και έλαβε υπόψη

Την 35/4.3.2016 έγγραφη γνώμη του Αντεπιτρόπου της Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο, κωλυομένου του Γενικού Επιτρόπου, Ευάγγελου Καραθανασόπουλου, σύμφωνα με την οποία το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.

Σκέφθηκε κατά το νόμο

Ι. Η Επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην Υπηρεσία Επιτρόπου στο Νομό ΧΧΧ αρνήθηκε, με την 14/24.2.2016 πράξη της, τη θεώρηση του 1, οικονομικού έτους 2016, χρηματικού εντάλματος πληρωμής του δημοτικού ν.π.δ.δ. «Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού ΧΧΧ» (ΧΧΧ), ποσού 12.915,10 ευρώ, που αφορά στην καταβολή αναδρομικών αποδοχών, για το χρονικό διάστημα από 11.5.2015 έως 31.12.2015, στους αναφερόμενους σε αυτό ως δικαιούχους επτά (7) μουσικούς, υπηρετούντες σε προσωποπαγείς θέσεις ΔΕ 19 Μουσικών και ΔΕ Αρχιμουσικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, λόγω αυτοδίκαιης κατάταξής τους, από 11.5.2015, στον κλάδο ΤΕ Μουσικών δυνάμει της διάταξης του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015. Τη θεώρηση του χρηματικού εντάλματος αρνήθηκε η Επίτροπος, με την αιτιολογία ότι δεν τηρήθηκε για την εν λόγω μετάταξη η νόμιμη διαδικασία που προβλέπεται στις διατάξεις των άρθρων 183, 76 και 79 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ν. 3584/2007), καθόσον στον οικείο Ο.Ε.Υ. δεν προβλέπονται κενές οργανικές θέσεις του κλάδου ΤΕ Μουσικών, αλλά ούτε και συστάθηκαν προσωποπαγείς θέσεις με δέσμευση κενής θέσης μόνιμου προσωπικού, περαιτέρω, δε, στην οικεία απόφαση μετάταξης αναφέρεται εσφαλμένα ότι οι ανωτέρω υπάλληλοι κατατάσσονται σε μισθολογικά κλιμάκια της ειδικότητας Mουσικών. Στη συνέχεια, ο «ΧΧΧ», με το 520/29.2.2016 έγγραφο του Προέδρου αυτού, επανυπέβαλε το ως άνω χρηματικό ένταλμα για θεώρηση, υποστηρίζοντας τη νομιμότητα της εντελλόμενης με αυτό δαπάνης, για τους αναφερόμενους στο έγγραφο αυτό λόγους. Η Επίτροπος, όμως, ενέμεινε σε άρνηση θεώρησης για τους προαναφερθέντες λόγους, με συνέπεια να ανακύψει διαφωνία, για την άρση της οποίας, νομίμως απευθύνεται, με την από 2.3.2016 έκθεσή της, στο Κλιμάκιο τούτο.

ΙΙ. Α. 1. Ο Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΚΚΔΚΥ), που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3584/2007 (Α΄ 143), ορίζει στο άρθρο 2 ότι: «1. Όπου στον παρόντα Κώδικα αναφέρονται «Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης» (Ο.Τ.Α.), νοούνται οι Δήμοι (…) και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου αυτών (…)», και στο άρθρο 183, το οποίο εντάσσεται στο Τμήμα Β΄ του Κεφαλαίου Β΄ του Δεύτερου Μέρους του Κώδικα, με τίτλο «ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Ο.Τ.Α.», όπως το άρθρο αυτό ισχύει μετά την τροποποίησή του από την παράγραφο 6 του άρθρου 12 του ν. 4071/2012 (Α΄, 85), ότι: «Το προσωπικό του τμήματος αυτού, το οποίο κατέχει ή αποκτά τίτλο σπουδών ανώτερης εκπαιδευτικής βαθμίδας σε σχέση με την εκπαιδευτική βαθμίδα στην οποία ανήκει η θέση την οποία κατέχει, επιτρέπεται να μετατάσσεται σε κενή θέση αντίστοιχης εκπαιδευτικής βαθμίδας του τίτλου σπουδών που κατέχει, εφόσον ο τίτλος σπουδών του προβλέπεται ή αντιστοιχεί σε κλάδο ή ειδικότητα της υπηρεσίας του. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κενή θέση, η μετάταξη γίνεται σε συνιστώμενη με την πράξη μετάταξης προσωποπαγή θέση, ειδικότητας αντίστοιχης του τίτλου σπουδών που κατέχει ο μετατασσόμενος ή παρεμφερούς με τους υπάρχοντες κλάδους μόνιμου προσωπικού, ύστερα από γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, με δέσμευση κενής θέσης μόνιμου προσωπικού. Οι προσωποπαγείς θέσεις καταργούνται αυτοδικαίως με την κατά οποιονδήποτε τρόπο αποχώρηση αυτών που τις κατέχουν. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 76 και του άρθρου 79 του παρόντος Κώδικα». Περαιτέρω, το άρθρο 76 του ανωτέρω Κώδικα ορίζει ότι: «1. Μετάταξη υπαλλήλου σε κενή θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας, του ίδιου Ο.Τ.Α., επιτρέπεται μετά από αίτηση του υπαλλήλου και ύστερα από γνώμη του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου. Ο μετατασσόμενος πρέπει να κατέχει τον τίτλο σπουδών που απαιτείται για τον κλάδο στον οποίο μετατάσσεται. (…)». Επίσης, το άρθρο 35 του ν. 4024/2011 (Α΄, 226), το οποίο έχει τίτλο «Αναδιοργάνωση Δημοσίων Υπηρεσιών. Ανακατανομή οργανικών θέσεων» ορίζει ότι: «1. (…). 5. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, κατά τη διάρκεια εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής επιτρέπεται η μετάθεση ή μετάταξη υπαλλήλου, περιλαμβανομένων των μετατάξεων των άρθρων 69, 70 και 72 του Υπαλληλικού Κώδικα, και χωρίς να υπάρχει κενή οργανική θέση στην υπηρεσία, τον κλάδο ή τον φορέα που μετατάσσεται ή μετατίθεται, με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης που κατέχει ο υπάλληλος».
2. Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων συνάγεται ότι εργαζόμενος με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) σε δημοτικό ν.π.δ.δ., ο οποίος κατέχει ή αποκτά τυπικά προσόντα (τίτλο σπουδών) ανώτερης κατηγορίας απ’ αυτήν, στην οποία εντάσσεται η θέση που κατέχει,  είναι δυνατόν να μετατάσσεται (με την διαδικασία που ισχύει για τη μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία των μονίμων υπαλλήλων των Ο.Τ.Α.), κατ’ αρχήν σε κενή θέση της ανώτερης αυτής κατηγορίας, εφόσον ο αποκτώμενος ή κατεχόμενος τίτλος σπουδών προβλέπεται ή αντιστοιχεί σε κλάδο ή ειδικότητα της υπηρεσίας του. Σε περίπτωση, δε, που δεν υφίσταται αντίστοιχη κενή οργανική θέση ΙΔΑΧ ανώτερης κατηγορίας, τότε συνιστάται προσωποπαγής θέση ΙΔΑΧ της νέας ειδικότητας του μετατασσομένου ή παρεμφερούς με τις αντίστοιχες των μονίμων υπαλλήλων, ενώ παράλληλα δεσμεύεται κενή θέση μόνιμου προσωπικού. Η κατ’ αυτόν τον τρόπο συνιστώμενη προσωποπαγής θέση καταργείται αυτοδικαίως με την αποχώρηση του μεταταχθέντος υπαλλήλου. Επομένως, μία εκ των προϋποθέσεων μετάταξης εργαζομένου με σχέση ΙΔΑΧ σε προσωποπαγή θέση ανώτερης κατηγορίας, αποτελεί η δέσμευση κενής θέσης μονίμου προσωπικού, η οποία, όπως συνάγεται από τη συνδυαστική ερμηνεία των επιμέρους εδαφίων του άρθρου 183 του ΚΚΔΚΥ, πρέπει να είναι αντίστοιχης κατηγορίας, κλάδου και της αυτής ή συναφούς ειδικότητας με την συνιστώμενη προσωποπαγή θέση ΙΔΑΧ. Τούτο δε παρέπεται λογικώς εκ του ότι με τη δέσμευση κενής θέσης μονίμου προσωπικού δεν επιδιώκεται η αποτροπή μόνο της ποσοτικής αλλοίωσης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του οικείου δημοτικού ν.π.δ.δ. αλλά και η αποφυγή της ποιοτικής του μεταβολής, που θα κλόνιζε την ορθολογική δομή στελέχωσης του ν.π.δ.δ. και θα μπορούσε να του επιφέρει πλήρη έλλειψη προσωπικού σε συγκεκριμένες ειδικότητες, λόγω της δέσμευσής τους κατά τη σύσταση προσωποπαγών θέσεων μεταταχθέντος προσωπικού ΙΔΑΧ άλλης κατηγορίας, κλάδου και ειδικότητας. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ο ποιοτικός ισοσκελισμός των θέσεων των μονίμων υπαλλήλων και των θέσεων του προσωπικού με σχέση ΙΔΑΧ, κατά τρόπον ώστε να καλύπτεται η ανάγκη που εξυπηρετείται με την εν λόγω ειδικότητα και να μην αυξάνεται ο αριθμός των υπαλλήλων του οικείου ν.π.δ.δ. (Ε.Σ. Ι Τμ. 47/2014, Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 348/2015). Εξάλλου, οι διατάξεις του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ., δεν καταργήθηκαν από το ν. 4024/2011 και, ως ειδικές, υπερισχύουν των διατάξεων του άρθρου 35 του τελευταίου αυτού νόμου (Ε.Σ. Τμ. Ι 50/2014, και Κλ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 163, 188, 284/2014, 348/2015).
Β. 1. Περαιτέρω, με τη διάταξη του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47/11.5.2015) «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης-Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (έναρξη ισχύος 11.5.2015 σύμφωνα με το άρθρο 50 αυτού) ορίζεται ότι: «Η παρ. 3 του άρθρου 20 του Ν.3475/2006 (Α` 146), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 5 παρ. 4 εδάφιο γ` του Ν.3687/2008 (Α` 71) εφαρμόζεται και στους μουσικούς των Ο.Τ.Α. α` βαθμού και στα νομικά πρόσωπα αυτών. Προσόντα διορισμού του κλάδου Μουσικών ΤΕ, στον οποίο κατατάσσονται αυτοδικαίως οι μουσικοί των Ο.Τ.Α. α` βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών, με πράξη του οικείου δημάρχου, είναι πτυχίο ή δίπλωμα μουσικής ειδίκευσης αναγνωρισμένου μη ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος της ημεδαπής ή πτυχίο μουσικής ειδικότητας του άρθρου 8 παρ. 5 του Ν.2158/1993 (Α` 109) ή πτυχίο ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και απολυτήριο εξατάξιου Γυμνασίου ή Λυκείου της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής». Ακολούθως, με τη διάταξη του άρθρου 20 παρ. 3 του ν. 3475/2006 (Α΄, 146), «Οργάνωση και λειτουργία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», όπως αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 5 παρ. 4γ του ν. 3687/2008 (Α΄, 159) ορίζεται ότι: «Συνιστάται κλάδος ΤΕ16 Μουσικής. Προσόντα διορισμού του κλάδου αυτού είναι: πτυχίο μουσικής ειδίκευσης αναγνωρισμένου μη Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της ημεδαπής ή πτυχίο μουσικής ειδικότητας του άρθρου 8 παράγραφος 5 του ν. 2158/1993 (ΦΕΚ 109/Α`) ή πτυχίο ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και απολυτήριο εξαταξίου γυμνασίου ή λυκείου της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, καθώς και βεβαίωση τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.. Αν οι υποψήφιοι δεν έχουν απολυτήριο ελληνικού εξαταξίου γυμνασίου ή λυκείου εφαρμόζονται οι διατάξεις της παραγράφου 10 του άρθρου 14 του ν. 1566/198». Σύμφωνα δε με την αιτιολογική έκθεση του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015 με την εν λόγω ρύθμιση «και για λόγους ισονομίας εξομοιώνονται οι μουσικοί των ΟΤΑ α’ βαθμού με τους μουσικούς αρμοδιότητας του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την κοινή υπαγωγή τους σε κλάδο ΤΕ Μουσικών».
2. Από τις ανωτέρω διατάξεις συνάγονται τα εξής: Με το άρθρο 20 παρ. 3 του ν. 3475/2006 συστάθηκε, για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο κλάδος ΤΕ16-Μουσικής, για τον οποίο ως προσόν διορισμού απαιτείται πτυχίο μουσικής ειδίκευσης αναγνωρισμένου μη Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της ημεδαπής ή πτυχίο μουσικής ειδικότητας του άρθρου 8 παρ. 5 του ν. 2158/1993 (το οποίο χορηγείται στους απόφοιτους των μουσικών λυκείων – βλ. την 3345/2-9-1988 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κυρωθείσα με το άρθρο 16 του ν. 1824/1988, Α΄ 296 καθώς και ΣτΕ 166/2016) ή πτυχίο ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και απολυτήριο εξαταξίου γυμνασίου ή λυκείου της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής ή βεβαίωση τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.. Το ευνοϊκό αυτό καθεστώς των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επεκτάθηκε με τη ρύθμιση του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015 για λόγους ισονομίας (βλ. ως άνω αιτιολογική έκθεση) και στους Μουσικούς των πρωτοβάθμιων ο.τ.α. και των νομικών προσώπων αυτών. Συνεπώς, από την έναρξη ισχύος της επίμαχης διάταξης του ν. 4325/2015 (11.5.2015), Μουσικοί που υπηρετούν σε δημοτικά νομικά πρόσωπα κατατάσσονται αυτοδικαίως στον κλάδο ΤΕ 16 Μουσικής με πράξη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου, εφόσον κατέχουν ως προσόν πτυχίο ή δίπλωμα μουσικής ειδίκευσης αναγνωρισμένου μη Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της ημεδαπής ή πτυχίο μουσικής ειδικότητας του άρθρου 8 παρ. 5 του ν. 2158/1993 ή πτυχίο ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και απολυτήριο εξαταξίου γυμνασίου ή λυκείου της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής. Η κατά τα προεκτεθέντα «κατάταξη», αποτελεί, κατά την έννοια του νόμου, μετάταξη των εν λόγω υπαλλήλων (Μουσικών) σε ανώτερη κατηγορία, δυνάμει ειδικής διάταξης (26 παρ. 8 του ν. 4325/2015) συστήνουσας το πρώτον κλάδο ανώτερης εκπαιδευτικής κατηγορίας (ΤΕ 16 Μουσικής) και δεν εντάσσεται στο εννοιολογικό περιεχόμενο της, μη εφαρμοστέας εν προκειμένω, διάταξης του άρθρου 183 του ΚΚΔΚΥ, με την οποία ρυθμίζεται η συνήθης περίπτωση μετάταξης σε ανώτερη κατηγορία ήδη προβλεπόμενου στον οικείο Ο.Ε.Υ. κλάδου. Κατά τούτο, η εισαγόμενη με τη διάταξη του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015 κατάταξη, αποτελεί ειδικότερη περίπτωση μετάταξης που υπαγορεύτηκε για λόγους ίσης μεταχείρισης των απασχολούμενων στην τοπική αυτοδιοίκηση Μουσικούς σε σχέση με τους τελούντες υπό τις αυτές προϋποθέσεις εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης με ειδικότητα Μουσικού (πρβλ. Ε.Σ. Ι Τμ. Πράξη 109/2010, Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. Πράξη 207/2014), η οποία συντελείται, κατά τη βούληση του νομοθέτη (βλ. σχετικά 27/31.7.2015 εγκύκλιο του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης) αυτοδικαίως από 11.5.2015 με πράξη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου, υπό την αποκλειστική προϋπόθεση κατοχής των προβλεπόμενων στην ανωτέρω διάταξη τυπικών προσόντων και χωρίς τη συνδρομή των προϋποθέσεων της διάταξης του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ..

ΙΙΙ. Α. Στην υπό κρίση υπόθεση, από τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, προκύπτουν τα ακόλουθα: Με την 64/9.11.2015 (Β΄ 2557) απόφαση του Προέδρου του «ΧΧΧ» οι υπηρετούντες σε προσωποπαγείς θέσεις ΔΕ 19 Μουσικών μουσικοί ΧΧΧ, ΧΧΧ, ΧΧΧ, ΧΧΧ, ΧΧΧ και ΧΧΧ καθώς και ο υπηρετών σε προσωποπαγή θέση ΔΕ Αρχιμουσικών ΧΧΧ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατετάγησαν από 11.5.2015, δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015 και κατόπιν ελέγχου των τυπικών τους προσόντων, «σε μισθολογικά κλιμάκια της ειδικότητας ΤΕ Μουσικών». Εξάλλου, σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ. του «ΧΧΧ» (Β΄ 1624/19.6.2014) προβλέπονται είκοσι εννέα (29) προσωποπαγείς θέσεις προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που είναι ήδη καλυμμένες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται μία (1) θέση κλάδου ΠΕ 16 Καθηγήτριας Μουσικών, επτά (7) θέσεις κλάδου ΔΕ 19 Μουσικών, πέντε (5) θέσεις κλάδου ΤΕ Καθηγητή Μουσικών και μία (1) θέση ΔΕ Αρχιμουσικών.

Με το επίμαχο ένταλμα πληρωμής εντέλλεται η καταβολή αναδρομικών αποδοχών στα ανωτέρω πρόσωπα για το χρονικό διάστημα από 11.5.2015 έως 31.12.2015, λόγω μετάταξής τους σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία κατά τα προεκτεθέντα.
Β. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η εντελλόμενη δαπάνη παρίσταται νόμιμη, δοθέντος ότι η μετάταξη των φερόμενων ως δικαιούχων Μουσικών είχε ως έρεισμα την ειδική διάταξη του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015, η συνδρομή των προϋποθέσεων της οποίας δεν αμφισβητήθηκε από τη διαφωνούσα Επίτροπο, μη εφαρμοζομένης κατά τα προαναφερθέντα της γενικότερης διάταξης του άρθρου 183 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ..

Επιπλέον, η εσφαλμένη αναφορά στην επίμαχη πράξη μετάταξης περί αυτοδίκαιης κατάταξης σε μισθολογικά κλιμάκια της ειδικότητας και όχι του κλάδου ΤΕ 16 Μουσικής, δεν πλήττει, ως μη ουσιώδης, τη διενεργηθείσα διαδικασία, καθόσον από το σώμα της 64/9.11.2015 απόφασης μετάταξης δεν προκύπτει αμφιβολία περί του αντικειμένου αυτής (μετάταξη δυνάμει της διάταξης του άρθρου 26 παρ. 8 του ν. 4325/2015).

Τέλος, ανεξαρτήτως της υποχρέωσης τροποποίησης του Ο.Ε.Υ. του νομικού προσώπου προς αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης ως προς τις προσωποπαγείς θέσεις με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, η ύπαρξη κενής οργανικής θέσης ως προαπαιτούμενο, καλύπτεται από την ως άνω πράξη κατάταξης η οποία, συνεκτιμώντας τη βούληση του νομοθέτη για άμεση κατάταξη των υπηρετούντων σε δημοτικά νομικά πρόσωπα Μουσικών στον κλάδο ΤΕ 16 Μουσικής, εμπεριέχει και σύσταση προσωποπαγών θέσεων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του κλάδου αυτού.

IV. Συνακόλουθα, για τους ανωτέρω λόγους η εντελλόμενη με το 1, οικονομικού έτους 2016, χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη παρίσταται νόμιμη, συνεπώς το ένταλμα αυτό πρέπει να θεωρηθεί.

Για τους λόγους αυτούς

Αποφαίνεται ότι το 1, οικονομικού έτους 2016, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του «Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού ΧΧΧ», ποσού 12.915,10 ευρώ, πρέπει να θεωρηθεί.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Διαψεύδει πως είναι θετικό στην αύξηση του ορίου εισόδου των κομμάτων στη Βουλή

Πηγές της Χαριλάου Τρικούπη διαψεύδουν δημοσιεύματα που εμφανίζουν το ΠΑΣΟΚ -ΚΙΝΑΛ να είναι θετικό στην αύξηση …