Ελληνίδα καταναλώτρια δικαιώθηκε με την παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο οποίο προσέφυγε, κατά εταιρείας χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία, για έξι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards) , αξίας 500 ευρώ έκαστη, για ηλεκτρονικές αγορές, τις οποίες τελικά δεν χρησιμοποίησε!
Αν και αρχικά επικοινώνησε μέσω τηλεφώνου και e-mail με την εταιρεία και ζήτησε να της επιστραφεί η χρηματική αξία των έξι καρτών όπως είχε δικαίωμα, δεν βρήκε ανταπόκριση, αφού η εταιρεία της επέστρεψε μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η ταυτότητα και η διαμονή της για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ, τα οποία και προσκόμισε.
Ωστόσο τότε η εταιρία διέκοψε κάθε επικοινωνία μαζί της και τελικά μετά από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μεγάλης Βρετανίας και τον Financial Ombudsman, η εταιρία αναγκάστηκε να της καταβάλλει και το υπόλοιπο ποσό ύψους 2.500 ευρώ.