1o αυτοματοποιημένο Τραπεζικό κατάστημα στην Ελλάδα

Λειτουργεί ήδη  το πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό τραπεζικό κατάστημα (e-branch) στην Ελλάδα, το οποίο βρίσκεται στη συμβολή των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας και λειτουργεί από την Τράπεζα Πειραιώς, που ετοιμάζει ακόμα δύο μέσα στον Δεκέμβριο στις περιοχές Χαλανδρίου και Σπάτων (McArthur Glen) αντίστοιχα.

Στα νέα καταστήματα, μέσω των οποίων θα παρέχονται έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένο φάσμα συναλλαγών, θα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο.

Για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

  • Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
  • Αμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων
  • Αμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων.

Αλλες υπηρεσίες που προσφέρει το κατάστημα είναι μεταξύ άλλων η άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card (προπληρωμένη κάρτα) από το ειδικό μηχάνημα, η άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου, η απομακρυσμένη εγγραφή στο internet banking (Remote registration) μέσω του σημείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που υπάρχει στο κατάστημα, η χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (Digital zone).
Δίνει επίσης τη δυνατότητα πραγματοποίησης και για όλες τις ώρες και τις ημέρες της εβδομάδας καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών στα μηχανήματα ATM και easypay kiosk που βρίσκονται σε εσωτερικό χώρο.

Δίνεται έμφαση στην υπηρεσία «Ταμίας από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω βίντεο κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών παραδοσιακού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα.

Όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια της παρουσίασης, τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία καθώς δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες. Καθ' όλη τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των e-branches θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, στο οποίο οι πελάτες θα μπορούν να απευθύνονται για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.

Στόχος της Τράπεζας, όπως ανέφερε η Ευτυχία Κασελάκη, ανώτερος γενικός διευθυντής, λιανική τραπεζική, δίκτυα και καταθέσεις, παρουσιάζοντας το νέο κατάστημα σε εκπροσώπους του Tύπου, ήταν να δημιουργήσει καταστήματα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη βελτίωση της συνολικής τους εμπειρίας μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΣΥΡΙΖΑ: Να υπάρξει άμεσα ενημέρωση για το περιστατικό με μέλος της φρουράς του πρόξενου στα Ιεροσόλυμα

Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «αναμένουμε την ανάλογη της σοβαρότητας του επεισοδίου, αντίδραση …