ΣΟΣ: Ανακαλούνται προιόντα μετά από e-mail για επαπειλούμενη επιμόλυνση(ΦΩΤΟ)

 

Με το ερώτημα αν πρόκειται για αληθινή είδηση και αν όντως πρόκειται για πραγματική προειδοποίηση, γιατί χρειάστηκαν 24 ώρες περίπου για να  εκδοθεί οδηγία από το αρμόδιο υπουργείο προς τους καταναλωτές, σας παρουσιάζουμε δημοσίευμα από athens.indymedia.org, το οποίο αναφέρεται σε Προϊόντα των μεγαλοεταιρειών που έχχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ και φέρει τον τίτλο: "Πράσινη Νέμεσις - Πράξη 2η (Προειδοποιητικό μήνυμα)"

"Προϊόντα των μεγαλοεταιρειών Coca Cola, Nestle, Unilever και ΔΕΛΤΑ (αναλυτικότερα αναφέρονται παρακάτω) έχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ. Για ένα διάστημα, το οποίο δε θα αποκαλύψουμε καθώς δε θέλουμε να αποσυρθούν μερικώς οι παρτίδες που κυκλοφορούν, απαλλοτριώσαμε από γνωστές αλυσίδες super market σε όλη την Αττική τα προϊόντα αυτά.

Η σάλτσα για Ceasar σαλάτες τις Hellmans (που ανήκει στην Unilever) ήταν αρκετά εύκολη. Απλά τραβήξαμε το καπάκι με δύναμη, χωρίς να ξεσφραγιστει, αφαιρέσαμε 10mL του προϊόντος και προσθέσαμε 10mL χλωρίνη. Ανακινήσαμε, και το προϊόν δεν παρουσιάζει καμια εμφανή αλλοίωση.

Για το ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ ήταν επίσης απλή η διαδικασία. Το μονο που χρειάστηκε ήταν να εμβολίσουμε μια σύριγγα στο πάνω μέρος της συσκευασίας, να γείρουμε τη συσκευασία, να αφαιρέσουμε 20mL του προϊόντος και να γεμίσουμε με 20mL υδροχλωρικό οξύ (HCl). ξαναπιεσαμε το χαρτόνι για να σιγουρευτούμε ότι δε στάζει και βεβαιωθήκαμε πως είναι σαν καινούργιο.

Για τις σάλτσες ντομάτας Pummaro (της Unilever) ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία με το γάλα, με τη διαφορα ότι χρειάστηκε να ανασηκώσουμε λίγο το πάνω μέρος της συσκευασίας, ώστε να τοποθετηθεί η σύριγγα, να αφαιρέσουμε 10mL προϊόν και να γεμίσουμε με 10mL υδροχλωρικό οξύ. Έπειτα απλά συγκολλήσαμε τα πλαϊνά του πάνω μέρους με λίγη κολλα σε ένα λεπτό πινέλο.

Για τα προϊόντα τις Nestle και της Coca Cola ακολουθήθηκε η εξής διαδικασία: ξεκολλήσαμε ελάχιστα την ετικέτα τους, και στο σημείο της κολλας ανοίξαμε με πυρωμένο τσιμπιδάκι πολύ λεπτή τρυπα ώστε να χωρα ισα ισα η μύτη της σύριγγας και να αφαιρέσουμε 20mL απ' τα προϊόντα, επανατοποθετώντας 20mL υδροχλωρικού οξέως. Σφραγίσαμε την τρυπα με ελαχιστη σιλικόνη και απλά ξανακολλήσαμε την ετικέτα. Δεν υπήρξε κάποια εμφανής παραμόρφωση του προϊόντος.

Καθ' όλη τη διάρκεια τις διαδικασίας φροντίσαμε ώστε να μην αφήσουμε καθόλου γενετικό υλικό που να μπορεί να μας ταυτοποιησει, και επίσης μετά το τέλος τις διαδικασίας για όλα τα προϊόντα, καθαρίστηκαν επαρκώς, για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά.

Πιο συγκεκριμένα, απαλλοτριώθηκαν και δηλητηριάστηκαν:

  • 12 σάλτσες για Ceasar σαλάτες της Hellmans (Unilever)
  • 23 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Κλασσική'' (Unilever)
  • 11 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Πιο συμπυκνωμένη'' (Unilever)
  • 35 συσκευασίες ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ
  • 12 μπουκάλια Nestea ροδάκινο, της Nestle
  • 10 μπουκάλια Nestea λεμόνι, της Nestle
  • 29 μπουκάλια Coca Cola Light

Τα δηλητηριασμένα προϊόντα θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Αττική. Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποτραπεί κάπως η διαδικασία επανατοποθέτησης, καθώς όπως τα απαλλοτριώσαμε έτσι και θα τα βάλουμε πίσω (μακριά από κάθα είδους ''ματια'', ηλεκτρονικά και μη). Η επανατοποθέτηση των προϊόντων θα ξεκινήσει 3 μέρες ακριβώς μετά την αποστολή του συγκεκριμένου μηνύματος (δηλαδή θα ξεκινήσει από τις 22/12/2016) και θα διαρκέσει ακριβώς 2 εβδομάδες (μέχρι τις 5/1/2017).

Επιχειρησιακή στοχοθεσία της συγκεκριμένης δράσης είναι το σαμποτάζ των παραπάνω εταιρειών μέσω της πλήρους απόσυρσης των προϊόντων τους για τις 2 αυτές εβδομάδες, καθιστώντας σαφές πως δεν αποσκοπούμε να προκαλέσουμε οποιαδήποτε ζημια σε καταναλωτές. Χτυπώντας το μαρκετιστικο προφίλ των συγκεκριμένων μεγαλοεταιρειών, επιδιώκουμε να τους προκαλέσουμε οικονομικό πλήγμα, καθώς, αν θέλουν να είναι ''ασφαλείς'' οι πελάτες τους, θα πρέπει να αποσύρουν όλες τις παρτίδες των προϊόντων που θα είναι στα ράφια για όλο το διάστημα κατά το οποιο θα διαρκέσει η δράση.

Για τη δημοσίευση του συγκεκριμένου προειδοποιητικού μηνύματος καθιστούμε υπεύθυνα τα καθεστωτικά μέσα στα οποια έχει αποσταλεί (Καθημερινή, Ζούγκλα, Bloko, Newsbeast). Σε περίπτωση μη δημοσίευσης, με ο,τι αυτό συνεπάγεται, καθαρά υπεύθυνα θα είναι πάλι τα συγκεκριμένα μέσα.

Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δημοσιευτεί αναλυτικό κείμενο ανάληψης ευθύνης.

*Το προειδοποιητικό μήνυμα όπως στάλθηκε σε καθεστωτικά"

Ωστόσο με 24 ώρες καθυστέρηση οι αρχές κινητοποιήθηκαν με ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας που ενημερώνει ότι, μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές:

• Προχωρούν άμεσα σε προληπτική απομάκρυνση των παρακάτω προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική:

- Hellmann’s Caesar Salad Dressing (πλαστικό μπουκάλι 235 ml)

- Pummaro «κλασικό» και «πιο συμπυκνωμένο» (χάρτινη συσκευασία των 500g και 520g αντίστοιχα)

- Nestea Ice Tea Ροδάκινο (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)

- Nestea Ice Tea Λεμόνι (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)

- Coca-Cola Light (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)

Σε ανακοίνωσή τους τονίζουν:

"Από την πρώτη στιγμή, είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, καθώς η ασφάλεια των καταναλωτών μας αποτελεί πρωταρχική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μας.

Διατηρούμε ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές μας στους ακόλουθους αριθμούς χωρίς χρέωση:

• Coca-Cola: 800-11-55800

• Unilever: 800-11-99099

• Νestea: 800-11-55800

Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενο με νεότερες ανακοινώσεις, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές.

Ζητούμε την κατανόηση των καταναλωτών και των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται τόσα χρόνια, για οποιαδήποτε αναστάτωση.

Aνακοίνωση της ΔΕΛΤΑ:

Η ΔΕΛΤΑ, σε συνέχεια ηλεκτρονικής ανάρτησης, αναφορικά με το Φρέσκο Γάλα Πλήρες 1 λίτρου (χάρτινη συσκευασία / μπλε χρώμα) και μετά από σύσταση των αρμόδιων αρχών, προχωράει προληπτικά στην προσωρινή διακοπή της διάθεσής του, στον Νομό Αττικής.

Το γεγονός αυτό πλήττει μια ελληνική εταιρεία, η οποία απασχολεί περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους, συνεργάζεται καθημερινά με 1.400 Έλληνες κτηνοτρόφους και για περισσότερα από 60 χρόνια, στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικογένεια, οικονομία και περιφέρεια. Πέρα από τη ζημιά που της δημιουργεί, στρέφεται ενάντια στους κτηνοτρόφους και τους εκατοντάδες συνεργαζόμενους (δίκτυο διανομής, σημεία πώλησης, προμηθευτές) και τελικά στρέφεται άμεσα ενάντια στην ίδια την ελληνική κοινωνία.

Η ασφάλεια, καθώς και η ποιότητα των προϊόντων μας, αποτελούν για εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες, τις οποίες θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε και να υπηρετούμε, με κάθε κόστος.

Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για τη διαλεύκανση της υπόθεσης καθώς και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών.

Για κάθε επιπλέον πληροφορία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης ΔΕΛΤΑ, στο τηλέφωνο 800 11 99 800."


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

POS: Ραγδαία αύξηση των συναλλαγών με κάρτες,

Κατά μέσο όρο ο Έλληνας έκανε το 2023 107 συναλλαγές με την κάρτα του έναντι …