Ποιος είναι ο δημοφιλέστερος τύπος περιεχομένου σήμερα στα social media και το Internet γενικότερα; Χωρίς καμία αμφιβολία, τα βίντεο. Όχι μόνο αυτά που ανεβαίνουν από χρήστες, αλλά και οι διάφορες ταινίες και σειρές που προβάλλουν πλατφόρμες όπως το Netflix. Όπως καταλαβαίνετε, οι εταιρείες του χώρου το γνωρίζουν αυτό και προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις τάσεις της εποχής για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.
Το Facebook ανακοίνωσε ότι συνομιλεί με αρκετά τηλεοπτικά studio, με στόχο να αγοράσει τα δικαιώματα για σειρές τους, αλλά και για την προβολή διάφορων τηλεπαιχνιδιών και αθλητικών διοργανώσεων. Ο Ricky Van Venn της εταιρείας δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι στόχος της είναι η "δημιουργία ενός οικοσυστήματος με περιεχόμενο συνεργατών".
Ναι, όπως καταλαβαίνετε, η εποχή που τα συμβατικά τηλεοπτικά κανάλια θα αντικατασταθούν από αποκλειστικά διαδικτυακές εκδοχές τους, μάλλον δεν είναι μακριά, όπως καταλήγει στο άρθρο του το pcmag.
pcmag