Ίδρυμα Νεολαίας ζητά 38 άτομα

Με σύναψη συμβάσεων έργου ιδιωτικού δικαίου και διάρκεια που ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της έως και το αργότερο τη λήξη της Πράξης, θα γίνουν οι 38 προσλήψεις από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. στο 1ο σκέλος της παρούσας πρόσκλησης με την υπ’ αριθμ. 4504/244/05.01.2017 Απόφαση του Δ.Σ. απευθύνει εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στη διαμόρφωση πινάκων κατάταξης για τη στελέχωση της Επιτελικής Ομάδας Έργου (3 στελέχη) και της Κεντρικής Ομάδας Έργου (24 στελέχη).

Οι αρμοδιότητες και το εργολαβικό αντάλλαγμα θα καθορισθούν με σχετική απόφαση του Δ.Σ. του Φορέα.

Στελέχη Επιτελικής Ομάδα Έργου: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ,ΑΤΕΙ)

Υπεύθυνος Φ.Α.: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ,ΑΤΕΙ)

Υπεύθυνος Ο.Α.: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ), Οικονομικής Κατεύθυνσης

Επόπτης Φ.Α. Περιφέρειας: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ,ΑΤΕΙ)

Επόπτης Ο.Α. Περιφέρειας: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ), Οικονομικής Κατεύθυνσης

Θεματικός Επιστημονικός Σύμβουλος (για δράσεις σε Ευάλωτα Κοινωνικές Ομάδες – Συμβουλευτική Γονέων):

  • Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (AEI/ATEI)
  • Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών

Θεματικός Επιστημονικός Σύμβουλος (για e-Learning):

  • Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (AEI/ATEI)
  • Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών

Υπεύθυνος Δημοσιότητας:

Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ)

Υπεύθυνος Δικτύωσης: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ)

Διαχειριστής Τ.Π.Ε.: Πτυχίο Πληροφορικής Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος

Στο 2ο σκέλος το IΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), ΝΠΙΔ που εποπτεύεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ν. 4115/2013), αποτελεί τον υπεύθυνο φορέα υλοποίησης της Πράξης «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας», με Κωδ. ΟΠΣ 5002546, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 17569/13-12-2016 Απόφαση Ένταξης από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση». Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο. Με σκοπό την έγκαιρη και αποτελεσματική υλοποίηση της ανωτέρω Πράξης, το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δύναται να συνάπτει συμβάσεις έργου ιδιωτικού δικαίου για τα μέλη των Ομάδων Έργου, σύμφωνα με τις διαδικασίες της παρ.1 του άρθρου 10 του Ν.4076/2012, και συγκεκριμένα για τις ακόλουθες κατηγορίες: α) 5 Συντονιστών (παρακολούθηση του φυσικού αντικειμένου), β) 5 Οικονομικών Διαχειριστών (παρακολούθηση του οικονομικού αντικειμένου) γ) 1 Συντονιστή με ειδικότητα πληροφορικής (Διαχειριστή Πληροφοριακών Συστημάτων).

Συντονιστές: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ,ΑΤΕΙ)

Οικονομικοί Διαχειριστές: Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ, ΑΤΕΙ)

Διαχειριστής Πληροφοριακών Συστημάτων: Πτυχίο Πληροφορικής Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος

Για πληροφορίες σχετικά με τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, ως προς τις θέσεις του 1ου σκέλους, ήτοι: Α) ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΤΕΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (3 ΣΤΕΛΕΧΗ) ΚΑΙ Β) ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ (24 ΣΤΕΛΕΧΗ) ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΝΕΑ ΦΑΣΗ» παρακαλούμε επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 213 131 4637, 213 131 4635, 213 131 4632 και 213 131 4663 (ώρες επικοινωνίας 08:00 – 16:00).

Για πληροφορίες σχετικά με τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, ως προς τις θέσεις του 2ου σκέλους, ήτοι ΜΕΛΩΝ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ» παρακαλούμε επικοινωνείτε στα τηλέφωνα 213 131 4684, 213 1314511 και 213 131 4663 (ώρες επικοινωνίας 08:00 – 16:00).

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Gigabit Voucher 200 ευρώ σε όλους για γρήγορο internet

Gigabit Voucher 200 ευρώ σε όλους για γρήγορο internet. Οδηγίες για την αίτηση και την …