"Πρέπει να τελειώνουμε με τα παραμύθια της διοίκησης του ΟΑΣΑ γύρω από το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Τα προσωπικά στοιχεία τα θέλουν για κομματική εκμετάλλευση και δευτερευόντως για τις ανάγκες marketing του οργανισμού και της εταιρείας που έχει αναλάβει την επικοινωνία αυτού. Πρόκειται για τη μαζικότερη συλλογή προσωπικών δεδομένων, χαμηλού εισοδηματικού επιπέδου πολιτών (αυτοί κυρίως μετακινούνται με τα ΜΜΕ), στη μεταπολιτευτική περίοδο.
Οι λίστες με τις διευθύνσεις, την κοινωνική κατηγορία, τα εισοδηματικά κριτήρια, τα κινητά και τα emails, θα κατηγοριοποιηθούν και θα αξιοποιηθούν προεκλογικά από τις συνεργαζόμενες εταιρείες επικοινωνίας & marketing.
Η επίκληση τάχα του "ελέγχου" των ειδικών κατηγοριών που τυγχάνουν έκπτωσης, είναι προσχηματική, αφού κάθε πολίτης που ανήκει στην ειδική κατηγορία (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ΑΜΕΑ, άνεργοι, κλπ), φέρει πάντα μαζί του και την ειδική ταυτότητα ή το αποδεικτικό του φορέα του, προκειμένου να λάβει την ειδική έκπτωση.
Άνθρωποι που συμμετέχουν σε θέσεις "κλειδιά" στο όλο project, μετά βεβαιότητας ισχυρίζονται ότι η σκοπιμότητα άντλησης των προσωπικών δεδομένων εμπεριέχει ταπεινά κίνητρα και θα αποδειχθεί στο άμεσο μέλλον.
Ήδη υπάρχουν ενδείξεις (σε λίγο καιρό και αποδείξεις) ότι και σε άλλους οργανισμούς και υπουργεία, γίνεται αθέμιτη συλλογή προσωπικών δεδομένων των συναλλασσομένων πολιτών, για κομματική εκμετάλλευση.
Και να σταματούσε μόνο εκεί, καλά θα ήταν. Εταιρείες επικοινωνίας και marketing που συνεργάζονται με Υπουργεία και Οργανισμούς, κατηγοριοποιούν λίστες με προσωπικά δεδομένα και τις "μοσχοπουλούν" σε πελάτες τους, ανάλογα με το προϊόν που θέλουν να λανσάρουν στην αγορά.
Πως τα γνωρίζω εγώ όλα αυτά; Μου τα λέει...ένα "πουλάκι"..."