Μπαράζ αιτημάτων προς τα υπουργεία, σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους οι πολίτες, δέχθηκε στις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της, η πλατφόρμα του υπουργείου Επικρατείας www.kathimerinotita.gov.gr.
Κατατέθηκαν ούτε λίγο ούτε πολύ, 862 αιτήματα, τα οποία απεστάλησαν ήδη στις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες και οφείλουν να δώσουν συγκεκριμένες και σύντομα μάλιστα απαντήσεις στους καταγγέλλοντες.
Από τα 862 αιτήματα, τα 839 όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, ήταν σχετικά με πραγματικά προβλήματα και κατάθεση προτάσεων επίλυσής τους και μόλις 23 είχαν αρνητικό περιεχόμενο, με την μορφή δυσμενών σχολίων για το κυβερνητικό έργο.....ήταν τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.
Αιτήματα ανά υπουργείο:
- Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης 274
- Οικονομικών 99
- Υγείας 89
- Εσωτερικών 68
- Υποδομών και Μεταφορών 55
- Περιβάλλοντος και Ενέργειας 45
- Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 43
- Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης 40
- Οικονομίας και Ανάπτυξης 25
- Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 24
- Διοικητικής Ανασυγκρότησης 22
- Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων 19
- Μεταναστευτικής Πολιτικής 13
- Πολιτισμού και Αθλητισμού 6
- Εθνικής Άμυνας 5
- Εξωτερικών 4
- Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής 4
- Τουρισμού 4
- Σύνολο 839
Οι πολίτες μεταξύ άλλων ζήτησαν απαντήσεις για:
- Φορολογικές υποθέσεις
- Συμμετοχής σε προγράμματα του ΕΣΠΑ
- Ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία
- Καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων,
- Αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές,
- Ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων
- Πάταξη της εγκληματικότητας.