Θέσεις εργασίας με προοπτική

Είστε άνθρωπος του εμπορίου με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects;

Τότε υποβάλλετε αίτηση για την θέση "Αποθηκάριος / Χειριστής Ανυψωτικού Μηχανήματος – Κατάστημα Θεσσαλονίκης (εποχιακή απασχόληση )", που προκήρυξαν τα "καταστήματα Leroy Merlin".

Ο ρόλος

  • Ελέγχετε την ποιότητα και την ποσότητα των προϊόντων που παραδίδονται σε αντιστοιχία με τα έντυπα μεταφοράς από τους προμηθευτές
  • Διασφαλίζετε τη σωστή καταμέτρηση και αποθήκευση των εμπορευμάτων (μεταφορά και τακτοποίηση) στον χώρο της αποθήκης και στο χώρο του καταστήματος (πληρότητα και τακτοποίηση ραφιών).
  • Συμβάλετε στην εξυπηρέτηση των πελατών εξασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στο ράφι.
  • Διασφαλίζετε την τήρηση των κανόνων ασφαλείας και τοποθετείτε τα προϊόντα προφυλάσσοντας την καλή τους κατάσταση
  • Χειρίζεστε τα παλετοφόρα και τα ανυψωτικά μηχανήματα.
  • Συμμετέχετε στην πραγματοποίηση της απογραφής των αποθεμάτων του καταστήματος.
  • Φροντίζετε καθημερινά την εικόνα του χώρου σας (τακτοποίηση, καθαριότητα).
  • Διασφαλίζετε την καλή λειτουργία και συντήρηση του εξοπλισμού της αποθήκης και των μηχανών καταμέτρησης.

Είστε άνθρωπος του εμπορίου με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών; Σας αρέσει να χρησιμοποιείτε τη δημιουργικότητά σας και να προτείνετε λύσεις στους πελάτες σας; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας; 

 Το προφίλ 

  • Απόφοιτος IEK/TEI
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Άδεια Χειριστή Ανυψωτικού Μηχανήματος (υποχρεωτική)
  • Συνέπεια, επαγγελματισμός και διάθεση για εργασία
  • Ικανότητα επικοινωνίας και πνεύμα συνεργασίας
  • Προθυμία και αυτό-παρακίνηση
  • Πνεύμα Ομαδικότητας και Συνεργασίας
  • Ικανότητα οργάνωσης και διάθεση για προσωπική εξέλιξη

Επίσης η εταιρεία ζητά "Διευθυντή Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών Καταστήματος (Αττική)"

Ο ρόλος 

  • Οργανώνετε, συντονίζετε και διαχειρίζεστε τα τμήματα ταμείου, υποδοχής, επιστροφής προϊόντων και τηλεφωνικού κέντρου. Φροντίζετε για την τήρηση των διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων αυτών των υπηρεσιών. Προετοιμάζετε και εμψυχώνετε τις εμπορικές ενέργειες της εξυπηρέτησης, με τη συνεργασία και την υποστήριξη των εμπορικών τμημάτων.
  • Είστε υπεύθυνος για τη λειτουργία των ομάδων (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση, εκπαίδευση και ανάπτυξη των δυνατοτήτων των ομάδων σας, την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες, την καθοδήγηση και την αξιολόγησή τους
  • Είστε μέλος της Διοικητικής ομάδας του καταστήματος με πλήρη ρόλο σε αρμοδιότητες υπευθύνου υπηρεσίας καταστήματος, σχεδιασμού στόχων και προϋπολογισμού, αξιολόγησης αναγκών και διαχείριση πόρων (ανθρώπινων πόρων, κεφαλαίων και προϊόντων)

Είστε άνθρωπος με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών, με εμπορικό και επιχειρηματικό πνεύμα; Σας αρέσει να συντονίζετε ομάδες, να καθοδηγείτε και να αναπτύσσετε τους συνεργάτες σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας ενώ συνεργάζεστε με ομάδες σε σημαντικά projects;

Το προφίλ 

  • Πτυχίο ΑΕΙ
  • Τουλάχιστον 5ετή εμπειρία σε Διοικητική θέση σε τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε καταστήματα λιανεμπορίου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης

Ακόμα άνοιξε θέση για "Υπεύθυνο Τμήματος Καταστήματος (Αττική)"

Ο ρόλος 

  • Συντονίζετε και υλοποιείτε την εμπορική δραστηριότητα για το τμήμα σας βάσει της τρέχουσας εμπορικής νομοθεσίας (διαθεσιμότητα προϊόντων, εμπορικές ενέργειες και προσφορές, ανάλυση ανταγωνισμού, στόχοι πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών)
  • Συντονίζετε τη λειτουργία της ομάδας σας (βάρδιες, ωράρια…), την ενσωμάτωση και εκπαίδευσή της,  την ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχει στους πελάτες, την καθοδήγηση της
  • Συνεργάζεστε στενά με τον Διευθυντή Τμήματος για να διασφαλίσετε την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος και της ομάδας σας

 Το προφίλ :

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Τουλάχιστον 3ετή εμπειρία σε καταστήματα λιανεμπορίου ή εξειδικευμένα εμπορικά καταστήματα με είδη κατοικίας
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Ομαδικό πνεύμα και άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης προβλημάτων
  • Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης

AΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Αεροπορικές: Βγάζουν δισεκατομμύρια από «junk fees» λέει έκθεση του Κογκρέσου

Από το 2018 έως το 2023, πέντε αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες έβγαλαν πάνω από 12 δισεκατομμύρια …