Η Peugeot απέλυσε τρία στελέχη επειδή η προωθητική ενέργεια που σχεδίασαν είχε υπερβολικά καλό αποτέλεσμα. Τα αυτοκίνητα, Peugeot 208 για την ακρίβεια, πουλήθηκαν σε τιμή 40% χαμηλότερη από την κανονική. Κι αυτό, προφανώς, δημιούργησε κάποιες παρενέργειες.
Η Peugeot σε συνεργασία με την Sixt Leasing και τον πάροχο υπηρεσιών internet 1&1 «έτρεξαν» μια καμπάνια με μηνιαίο μίσθωμα μόλις €99 για το 208, κόστος στο οποίο περιλαμβάνονταν πλήρης ασφαλιστική κάλυψη και τέλη κυκλοφορίας. Ο στόχος ήταν να πουληθούν 300 αυτοκίνητα, αλλά η καμπάνια έφερε τελικά περισσότερες από 5.000 πωλήσεις.
Με το αυτοκίνητο να πωλείται ουσιαστικά στο κόστος ή και κάτω από αυτό, η PSA προφανώς χρηματοδότησε την ενέργεια. Οι 5.000 πωλήσεις αντιστοιχούν σε νούμερο διπλάσιο από αυτό των πωλήσεων του μοντέλου στη γερμανική αγορά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Αυτό προκάλεσε την έντονη διαμαρτυρία των Γερμανών αντιπροσώπων της μάρκας, οι οποίοι δεν ήταν σε θέση να επωμιστούν το κόστος και να πληρώνουν από την τσέπη τους στην ουσία κάθε πώληση. Και απολύτως αναμενόμενα διαμαρτυρήθηκαν έντονα, καθώς η συγκεκριμένη ενέργεια της μητρικής εταιρείας ήταν μια κίνηση αθέμιτου ανταγωνισμού προς το ίδιο της το δίκτυο.
Έτσι την Παρασκευή σύμφωνα πάντα με αυτό το άρθρο του "Automotive News", ανακοινώθηκε η απόλυση των τριών στελεχών. Πρόκειται για τον Εκτελεστικό Διευθυντή της Peugeot Γερμανίας Benno Gaessler, τον επικεφαλής του τμήματος Business to Business, Holger Boehme και τον υπεύθυνο για τις χρονομισθώσεις Olivier Ferry.
Πάντως, ενώ οι πωλήσεις Peugeot 208 το πρώτο τρίμηνο του έτους στη Γερμανία είχαν πτώση 13%, οι συνολικές πωλήσεις της Peugeot είναι αυξημένες κατά 20%, στα 15.122 αυτοκίνητα, με τη γαλλική φίρμα να έχει μερίδιο αγοράς 1,8%.