Η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα βασίζεται στη γνώση των συνηθειών των πελατών καθώς και στην προσαρμογή της γκάμας και της οργάνωσης των καταστημάτων στις ανάγκες τους, της εταιρίας Leroy Merlin, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από τον Ιούνιο 2005.
Πριν το άνοιγμα καταστήματος πραγματοποιούνται επισκέψεις σε κατοικίες πελατών ώστε να αναγνωριστούν οι καθημερινές συνήθειες των κατοίκων και να προσαρμοστούν οι γκάμες στις τοπικές ανάγκες.
ΕΔΩ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ-ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ-ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ