Η αεροπορική εταιρία EasyJet ζητά εξηγήσεις από το αεροδρόμιο της Νίκαιας, έπειτα από περιστατικό ξυλοδαρμού εναντίον επιβάτη της εταιρίας. Εκπρόσωπος της EasyJet εξέφρασε την ανησυχία του μετά τη δημοσίευση φωτογραφίας όπου απεικονίζεται ένας υπάλληλος του αεροδρομίου να γρονθοκοπεί έναν επιβάτη, ο οποίος εκείνη την ώρα κρατούσε στην αγκαλιά του ένα μωρό εννιά μηνών.
Το επεισόδιο συνέβη στο αεροδρόμιο της Νίκαιας, μετά από ανακοίνωση περί καθυστέρησης πτήσης της EasyJet προς Λονδίνο λόγω τεχνικού προβλήματος.
Όπως αναφέρει η γυναίκα που τράβηξε τη φωτογραφία, ο επιβάτης που περίμενε στην ουρά, ρώτησε τον Γάλλο υπάλληλο του αεροδρομίου κάτι σχετικό με την καθυστέρηση της πτήσης. «Τότε ο υπάλληλος εξερράγη και του έριξε μια δυνατή μπουνιά» αναφέρει η γυναίκα.
Κατόπιν τονίζει το "topontiki" κατέφθασε η αστυνομία του αεροδρομίου και υπήρχε ο κίνδυνος να χάσει την πτήση του ο άνδρας, μετά όμως από τις διαμαρτυρίες των συνεπιβατών του, ο άνδρας κατάφερε τελικά να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.
Η Easyjet ζητά τώρα τη συνεργασία του αεροδρομίου προκειμένου να εντοπιστεί ο υπάλληλος και να υπάρξουν οι σχετικές κυρώσεις.